23 Haziran 2014 Pazartesi

İKİ PUANTİYE

Son diktiğim puantiye desenli kloş eteklerimizi  cumartesi günü büyük bir hevesle giydik .Hava diğer günlere göre biraz daha serindi , eşimde rahat rahat fotoğraflarımızı çekti.



Burada  bahsettiğim gibi puantiyeli eteklerimizin kumaşı likralı poplin , diğer diktiğim kloş eteklerin aksine daha diri ve kabarık durdu diyebilirim.




    Kendi diktiğim kıyafetlerimi ne kadar severek giyiyorsam aynı şekilde çantalarımı da çok keyifle kullanıyorum.Özellikle portföy olanlar sürekli elimde.


                                            Deri çanta dikimi ile ilgili videoma buradan bakabilirsiniz.



Siyah şifon bluzumu buradan almıştım. Orjinal  hali  uzundu,  ilk başlarda tunik olarak kullanmıştım ama sonra boyunu kısaltıp bluz olarak giymeye başladım.


                                   anne kız takım kloş puantiyeli etek -  ben diktim
                                                siyah zincirli deri portföy - ben diktim
                                                     siyah şifon bluz - sheinside

                                                Keyifli bir hafta olması dileğiyle 
                                                                   Sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder