5 Mayıs 2014 Pazartesi

SİYAH PUANLI TÜL ELBİSE

Bir gecede dikip hafta sonuna  özel bir gün için  hazırladığım  bu elbisenin kumaşını  buradan hatırlayabilirsiniz. 


Alt etek kısmı yine kloş olarak biçildi , üst gövde de astar siyah penye alt etek kısmında ise astarlık siyah jarse kullandım. Etek uçlarında herhangi bir kıvırma yok , çok düzgünce kesip bıraktım.Siyah süet portföy çanta burada vardı, onu da ben dikmiştim.


Bu tülü çok sevdim , ama yinede dikim sırasında beni sinir etti , sürekli kayıp kumaş arasında büzüşmesinden dolayı bazı yerleri defalarca söküp tekrar diktim .Şimdide aynı tülün beyaz ve pembe  renklerini Naz için sipariş verdim , çocuk abiyesi içinde iyi olur diye düşünüyorum.



                                                                    siyah elbise - ben diktim
                                                            siyah portföy çanta - ben diktim
                                                           altın sarısı kelepçe bileklik - choies



11 yorum:

  1. İyiymiş...
    ben bir gecede sadece cep dikebilirken,
    azmedince meğer neler neler dikilebiliyormuş.
    tembel miyim neyim yaw :))

    YanıtlaSil
  2. maşallah ne güzel olmuş çok pratiksiniz kol boyu hoşuma gitti daha kısası kumaşın dokusunu yansıtmazdı sanırım.
    özel günlerde güle güle kullanın diyeceğimde siz yenisini bir akşamda dikersiniz eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim
      kol boyunu aynen bende sizin gibi düşündüm kolsuz yapsam kumaş kendini göstermiyecekti , sanırım böyle daha iyi oldu :)

      Sil
    2. maşallah görmeyeli hiç değişmemşsnz hala çok güzelsiniz :) pantiyeli elbiselere zaten dycek lafım yok harika olmuş sizede çok yakışmış maşallah

      Sil
    3. teşekkür ederim :)

      Sil
  3. çok beğendim bluz versiyonuda çok yakışmıştı elbise versiyonuda çok yakışmış

    YanıtlaSil
  4. çok yakışmış.uzun kollu da çok hoş olur bilekte daralan.güzel günlerde kullanın :)SEVGİLER

    YanıtlaSil
  5. Güzelmiş aynısı bende düşünmüştüm :) bilekte daralan uzun kiloş kesimli sihay tülün altına zıt güzel bi renk en kısa zamanda yapcam ama :))) hergününüz ayrı güzel olsun başarılar....

    YanıtlaSil