1 Mayıs 2014 Perşembe

PEMBE - GRİ ELBİSEDE SON DURUM VE YENİ DİKİLEN MARİLYN MONROE ÇANTALAR


Son aldığım gri -pembe kumaşlarla modelini belirlediğim elbiseyi bir kaç gün önce dikmeye başladım. Şimdiye kadar çoktan biterdi ama son bir haftadır polen alerjim ciddi boyutlara ulaştı , henüz biraz biraz bugün kendime gelebildim . 



Elbisenin sadece yaka ve kol ağzındaki pembe bantları kaldı , onun dışında herşeyi bitti. Gördüğünüz gibi tek detay kol altındaki pensler , onun dışında yine düz bir model oldu.


Jarse hatları çok belli ettiği için aslında tehlikeli bir kumaş , ama ben yine de jarseden vazgeçemiyorum. Kloş eteğin altına yine kendi kumaşından kısa bir astar koydum. Aslında ilk önce saten bir astar dikmiştim ama duruşu biraz dik kaldığı  için hoşuma gitmedi , yine astarlık olarak  jarseyi tercih ettim.


 Havaların ısınması ile birlikte Marilyn Monroe çanta siparişleri artmaya başladı.Son diktiklerimden birkaçını yine yayınlamak istedim.



                                            Fiyat ve detaylı bilgi için satış bloguma bakabilirsiniz.




                                                                      Hayırlı kandiller...





10 yorum:

  1. Cok guzel olmus yine eline saglik.bu insanlar ne kadar merakli satasip huzursuzluk cikartmaya saca takmis bak bak neyse konusmaya bile degmez ama olan bize oldu hesabimda sorun var biturlu halledemedim artik yapiyim bari .pelin

    YanıtlaSil
  2. evet Pelincim lütfen , birazdan ayarları değiştiriyorum zaten

    YanıtlaSil
  3. her yönüyle başarılı ve güzelsiniz maşallah.kıskananlar çatlasın.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , çatlamasınlar da uzak dursunlar yeter :))

      Sil
  4. Kandilin mubarek olsun canım! elbisende çok güzel olacak inşaAllah.. gri pembe uyumuna her zaman bayılmışımdır. kolay gelsin!

    YanıtlaSil
  5. Gri ve pembe uyumu şahane .

    YanıtlaSil
  6. Yine diyecek bişey yok yani harika!!! Gri ve pembe güzel bi seçim bu sandy jarse yi bende aradım ıst eminönünde yok satiyo bulamadım :( bende başka kumaşlara devam :) abartısız 100 metreyi geçik kumaş var elimde hepsi ayrı bi renk ama gel gelelim dikmeye pek vakit yok :)))) yavaş yavaş dikcez artık :))) gerçekten sen çoook tatlı,sıcak kanlı ve başarılısın :)))

    YanıtlaSil
  7. Kandilini kutlamayı unuttum :( hayırlı kandiller canım benim başarıların çoook olsun üzüntülerinde kumsaldaki ayak izleri kadar geçici olsunn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkk teşekkür ederim sizde hayırlı kandiller :)

      aslında sandy jarse çok kolay bulunan bir kumaş , ben Antalyada bile rahatlıkla buluyorum , mutlaka vardır

      sevgiler :)

      Sil