8 Nisan 2014 Salı

UNUTULAN SİYAH DANTEL ETEK VE BİZ


Benim gibi sürekli dikiş dikenler iyi bilir ,  bazı kıyafetler  giyilmeye sıra gelmeden  dolabın bir köşesinde ya unutulur ya da uzunca bir süre  giyilmeyi bekler.Bu siyah fırfırlı dantel etekte onlarda biri.  Eteği  geçen sene dikmiştim , geçmiş yazıları karıştırırken aklıma geldi :)


         Buradan aldığım siyah leopar fiyonklu bluzla eteği tamamlamak istedim .Hava da çok sıcaktı , eteğin altına bir babet tamamdır :)


Son zamanlarda bu bilezikle bütünleşmiş durumdayım, sanırım çok hafif bir aksesuar olduğu için sevdim , yoksa çoktan sıkılmıştım.


          Nazın bu pembe elbisesini  yaklaşık 2 ay önce dikmiştim , buradan bakabilirsiniz.O zamanlar elbisenin boyu diz altındayken şimdilerde kendisi  mini bir elbise kıvamına gelmiş. Nasıl hemen büyüyorlar bu çocuklar inanılır gibi değil :)






Gördüğünüz gibi bizim koca kız halen bebek arabasında seyahat ediyor , aslında uzak bir yere gidince ya da çarşıda işim olunca arabasız götürmemeye çalışıyorum , benimde işime geliyor bir yandan da kıyamıyorum , hemen yoruluyor yada ayağım ağrıyor anne diye mız mızlanıyor 

                                                                         Siyah bluz - sheinside
                                                                         bilezik - sammydress
                                                               Siyah fırfırlı dantel etek - ben diktim
                                                                   Naz pembe elbise - ben diktim



5 yorum:

  1. Ohh... dünya minik cadılara güzel... :))
    Bizimkiler de derler,
    yoruldum diye,
    duy da inanma :))

    Eteğini de eski yazıları karıştırırken bulman da ayrı güzelmiş,
    Dolabı karıştırırken bulman gerekmez miydi yaw :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aslında dediğiniz gibi olmalıydı :))

      Sil
  2. naz ın badisi de çok tatlıymış.çift büzgü mü?çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Badi değil ama o belden büzgülü bir elbise iki parçadan oluşuyor :)

      Sil
    2. içindeki beyaz elbisenin kolu mu badi gibi duruyo :)
      beyaz badinin üstüne jile giymiş gibi :)

      Sil