9 Mart 2014 Pazar

LEOPAR GÖMLEK VE SİYAH PANTOLON

Cumartesi  günü  eşimi yakalamışken ona bol bol fotoğraf çektirdim. Arada bir söylenip mızmızlandı ama sağ olsun beni kırmadı :)



Gömlek, ceket  gibi ayrıntılı dikişlere girmeyi şimdilik pek gözüm yemiyor bu yüzden daha çok bu parçaları hazır almayı tercih ediyorum.Üzerimdeki  leopar desenli gömlekte  bunlardan biri.

Son zamanlarda aldığım siyah kumaş ve kot pantolonlarda hep sorun yaşadım.Ya çok yüksek bel yada çok düşük bel oldular.Bir türlü tam olarak istediğim pantolonu bulamayınca yine en basitinden bir tanesini cuma günü sabahtan oturup diktim.



Çok kalın likralı içi pamuklu bir kumaş. Çok basit üzerinde cep, fermuar, kemer hiç bir detay yok.Sadece paça kısmını geniş kesip biraz ispanyol paça havasını vermek istedim.

                                              Bel kısmında ise benim yine muhteşem kemer lastiklerim :)




                                                                 Siyah pantolon - ben diktim
                                                                  Leopar gömlek- sheinside



Naz bu sıralar fotoğraf çektirmekten köşe bucak kaçıyor, ona diktiğim son elbiseleri bile onun bu tavrı yüzünden bloguma koyamadım.Şimdilik fazla üstüne gitmiyorum :)

                                                                       SEVGİLER :)


10 yorum:

  1. resim güzel,fon güzel,giysiler onlardan güzel,taşıyansa hepsinden :) SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel canım. Allah mutluluğunuzu daim etsin. Pantolon da hazır aldıklarından sandım bir an. Harika görünüyor. Üzerinde kalın keten ya da siyah kot gibi duruyor. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnnnn :)))

      pantolonu beğenmenize sevindim duruşu hakkına biraz takıldığım yerler vardı çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. yasemin hanım mükemmel görünüyorsunuz pantalonun lastik kemerli oluşu eminim çok rahat olmuştur.Allah bu fotoğraftaki mutluluğunuzu daim etsin naz ı da çok özledik bu arada. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. bloğumdaki çekilişe bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok şık bir kombin özellikle pantolana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. Harikasınız ,cok keyifli pozlar;)

    YanıtlaSil