6 Ocak 2014 Pazartesi

PLATİN SARI - SAÇ BOYAMA 3 VE SAÇ BAKIM ÖNERİLERİ


Platin sarı ve saç boyama ile ilgili yazdığım postların artık  sayfaya yorum yazma kotası  dolmuş
  durumda .Şu bir gerçek ki insanlar  blogumu  dikişten daha çok  saç boyama ve hosteslikle ilgili konuda araştırma yaparken    keşfediyorlar.   Gelen maillere artık yetişemiyorum lütfen cevap veremediklerim varsa kusura bakmasınlar bazen gözden kaçırdıklarımda oluyor.




Sayfa görüntüleme
2077
1002
229
10 Kas 2012, 109 yorum
223
2 Oca 2014, 14 yorum

                                                Günlük saç boyama ile ilgili tıklanma  sayısı.




Artık takip eden  herkes biliyor saçlarımı  son beş yıldır kendim boyuyorum. En çok sorulan sorulardan biri de kullandığım saç bakım ürünleri. Öyle sizin sandığınız gibi çanta dolusu saç bakım maskelerim , şampuanlarım yok. Aslında doğru düzgün para bile harcamıyorum. Ama en önemli mucize bakım kremim işte buyrun bakalım :)



Argan yağı. Önceki yıllarda son zamanlardaki  kadar popüler değildi. Her hafta bir kere  sadece saç uçlarıma hafif masaj yaparak yediriyorum. Sadece bir kez şampuanlayıp yıkamanız yeterli. Çok şampuan yapmak saçı kurutur ve bu sefer  bakım yağınız saçınıza yarardan çok zarar verir . 



Ve sadece özel olarak glıss kur sıvı saç kremini kullanıyorum. Saçlarınızı kuru iken asla taramayın çok taramak zorunda kalırsanız bu sıvı saç kremini uygulamanızı tavsiye ederim.Herhangi marka adı verebileceğim bir şampuanım yok çünkü  hepsini kullanıyorum.

Röfle ve açıcı kadar saçı samana çeviren ve zarar veren hiç bir şey yoktur.Gerçekten bilinçli  bir kuaföre saçlarınızı teslim ederseniz sorun yok ama sizde benim gibi bu işi bilmeyen insanların koltuğuna oturursanız hem paranız hemde saçlarınız çöpe gider.


Dikkat ettiğim noktalardan biride özel günler dışında saç maşası   ve saç düzleştiricisi kullanmamak.Hangi marka olursa olsun seramikli olsun veya olmasın saçınıza uyguladığınız yüksek ısının ne kadar zarar verdiği aşikar .Gece yatarken de saçımda herhangi bir toka , lastik olmamasına özen gösteriyorum.Özellikle gece saçta uzun süre kalan tel tokalar da saçı kırıyor.





Ve en önemliside hamilelikte saç boyamak . Ben doktorumun tavsiye ile ilk  üç ay saç  boyamadım. Ama sonraki aylarda  saç açıcısıda kullandım normal düz boyada ..Herhangi bir sorun yaşamadım , her doktor tavsiye etmiyor .En son Amerikada yapılan bir araştırmada saç boyasının anne karnındaki bebekle direk bir bağlantısının olmaması çok açık bir şekilde kanıtlanmış , hatta bu konu ile ilgili yine bir  belgesel kanalında çok güzel bir video izlemiştim . Tabii artık uygulayıp uygulamamak size kalmış.
                      Ayrıca dikiş - tasarım ve moda ile ilgilenenleri de bloguma beklerim .


                             Saç boyama ile
ilgili   daha önceki yazılarıma buradan ve yine buradan ulaşabilirsiniz.Yine saç boyama ile ilgili sorularınız bu yazının altına bırakabilirsiniz  Lütfen tekrar tekrar sorulan soruları artık sormayın yorum yazmadan önce linkini verdiğim sayfaları okumanızı önemle rica ediyorum . Anlayışınız için teşekkür ederim.                                         


                                                         instagram /yasemin_uzunoglu


132 yorum:

  1. 4-5 ay önce sarıya boyamak için açıcı kullandım ve saçlarım malesef mahvoldu tek kelmimeyle kesmek zorunda kaldım ama cok kısa deildi omuz hizasındaydı ve küte yakın oldu ama gene kalan yerlerde açıcının etkısı var hala. kına yaptım toparlasın diye ve bakım yapıyorum.düzeldi biraz ama tekrar denemek istiyorum sizin verdiiğiniz önerilerle ama acaba erken mi biraz daha beklesem mi kınanın tamamen cıkmasını ve toparlanmasını?şu an yapsam girer mi bilemedim kendi doğal rengi kahve tonu cevab verırsenız sevırım simdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızda kına varken asla bu yöntemi yapmayın bırakın kına aksın zaten tutmaz .

      Sil
  2. merhaba yasemin hanim benim sac rengim karamel bakir ama simdi platine dönmek istiyorum bana yardimci olabilirmisinizb?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı uygulama sizin içinde söz konusu ama siz açıcıyı iki kez uygulayın çünkü karamel bakır biraz platine zor dönen bir renk

      Sil
    2. Yasemın Hanım açıcıyı iki defa uygulamak saçı yakabilir, mutlaka saçı güvence altına alamak lazım, tavsiyem kımyasal katkısı olmayan ve doğal katkısız keratin yüklemeniz taki saç güç toplasın, dayanıklı olsun.

      Sil
  3. merhaba yasemi hanım ben esmere yakın bir bayanım. ve saçlareımı karamel uçlarıda sarı olacak sekilde boymak istiyorum daha önce koleston koyu kahve kullandım simdi bu renkleri tutturmak için ne yapmam gerekiyor ? şimdiden tşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten hiç bir fikrim yok daha önce hiç böyle bir uygulama yapmadım zaten sarı boya dışında bir yorum yapamam :(

      Sil
  4. Sac diplerim turuncuydu turuncu azaltıcı kuullandım saclarım gti oldu yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek istediğinizden hiç bir şey anlamadım biraz daha net yazarsınız yardımcı olmaya çalışırım

      Sil
  5. merhabalar yasemin hanım benim saçlarım koyu kahve tonlarında ve çok sıpranmış ve ben sarı yapmak istiyorum açıcı kullanıyorum yinede bir faydasını göremiyorum.. o yüzden mutsuzum siyah yaptırmayı bile düşünüyorum ümidim kalmadı artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızı hangi markayla açtınız birde bana osmozkadini@hotmail.com adresine son halinizi mail atın bakarız :)

      Sil
  6. Selam 1 hafta önce saçlarımı açtım gayet güzel açıldı ama rengini sarı değil çiğ durmasın diye bir garip renk yaptım balyajlarım var onlara dokunmadım diplerim gelmişti sormak istediğim sizin gibi aynı işlemleri tekrar yapacağım be kadar beklemeliyim açıcı ve boyayı kullanmak için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben açıcı sürdükten sonra boyayıda hemen kullanıyorum yada ertesi sabah

      Sil
  7. merhabalar ben kuaför kurbanıyım açık kahve renginden açık karamele dönmek siterken turuncu olup çıktım eve geldim saçımı 9.0 ile boyadım turunculuklar azda olsa kayboldu. sonra açıcı ile açıp açık kumral ve 9.0 ı karıştırıp boyadım sonuç bu http://i.hizliresim.com/eQVobv.jpg
    http://i.hizliresim.com/em29j2.jpg ben içinde turunculuk olmayan sarı istiyorum yardımcı olur musunnuzz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. palette 10*1 ile bir boyayın kızıllığı büyük ölçüde kapatacaktır lütfen renkleri karıştırıp boyamaktan vazgeçin sonuç böyle tuhaf renkler oluyor

      Sil
    2. denicem teşekkür ederimm

      Sil
  8. Cevap için teşekkür,açma ve boyama işlemini 1 hafta önce yaptım ams boya rengini farklı yaptım ve koyu oldu tekrar sizin yaptığınız gibi yapmak istiyorum.1hafta oldu açıcı ve boya işlemini beklemeli miyim yoksa açıp tekrar boyamamda sorun olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklemenize gerek yok sadece saçlarınız kirli olsun

      Sil
  9. Kısa zamanda cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim.saçlarımın dipleri kumral açınca sarı oluyor bu çiğliği almak için hangi renk kullanmalıyım saçlarımda sarı röfle var dipleri bayağı geldi dipleriminde çok sarı olmasını istemiyorum açıcıdan sonra sarıya yakın ne kullanmalıyım bir de karanfil suyu saçların dökülmesini önlüyormuş bilginiz var mı saçlarımın önlerinde açılma var ne önerirsiniz çıkması için sanırım fazla oldum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam olarak saçlarınız ne renk olsun istiyorsunuz anlayamadım karanfil suyu hakkında hiç bir bilgim yok

      Sil
  10. Mrblar Yasemin hanim bnm sacimda sari aciciyla actim ama uclarimda turunculuk var onlari tekrarsdan acmalimiyim yoksa dediniz boyayi mi kullsnmaliyim yarfim rdin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10- 1 ile boyayın turunculuğu alacaktır

      Sil
  11. Yasemin hanim sacimin yarisi kendi dogal rengi diger yarisida koyu kahve gibi aciciyi nasil kullanmaliyim ustler cok acilir diye korkuyorum ve actiktan sonra kolestonun 12-0 cok acik dogal sarisini boyasam nasil olur acicidan sonra kaynaklanan turunculugu giderirmi ve bu sari tutarmi yardimci olursaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 12 - 0 numara saçınızdaki kızıllığı almaz iyice turuncu yapar palette 10-1 ile boyayın boya küllü olmazsa asla turuncuuğu almaz

      Sil
  12. merhaba
    bloğunuz bana fikir verdi ve bende sizin uyguladığınız gibi açıcı ve sonrasında küllü platini boyadım. sonuç iyi oldu. saç rengimde zaten sizinki gibi çok koyu değildir. şimdi boyayalı 1 haftayı geçti. diplerim gelmeye başladı. dip boyamasını nasıl yapabilirim. yada ne renk uygulamalıyım. mesela açıcı sürmek istemiyorum tekrar diplere. hani dipler çok sarı olmasına gerek yok açıkçası o nedenle tekrar küllü mü uygulamalıyım? yardımcı ollursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diplerine sadece palette 10*1 uygulayabilirsiniz ben bazen açıcı kullanmadan sadece dip boyamı palette ile yapıyorum

      Sil
  13. merhaba yasemin hanım.
    emzirme döneminde saçlarınızı bu şekilde boyadınız mı? kendi saçım koyu sarı ancak platine çevirmek istiyorum , sizin de çocuğunuz varmış allah uzun ömür versin , bu dönemde saç açıcı kullanmak sorun olur mu . 6 aylık anneyim, emziriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emzirme döneminde evet boyadım doktorum hiç bir sakıncası yok dedi hatta şöyle söyleyeyim ben hamileliğimn ilk 3 ayından sonrada boyadım her ay açıcı yapmadım ara ara uyguladım tabi kara yine size kalmış ama ben hiç bir sakıncasını görmüyorum

      Sil
  14. merhaba, benim saçım şu an sarı - altın sarı gibi koyu biraz yani. bunun üstüne 10.1 alıp boyasam rengini açar mı turunculuk mu yapar acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rengini 2 ton açar , palette küllü bir renk olduğu için saçdaki turunculuğu çok güzel alıyor yani turunculuk olmaz :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  15. öncelikle cevapladığınız için teşekkür ederim. Saçımda boya var ama onu söylemeyi unutmuşum. Boyanın üstüne tekrar boya olunca turunculuk olmaz yani dimi :)

    YanıtlaSil
  16. merhaba yasemin hanım benim saçım bakır karameldi sonra röfle yaptırdım ve saçlarım mahfoldu yarıaı beyaz yarısı sarı yarısı bakır ben evde açıcılarla biraz dengelemeye çalıştım bakırlar turuncu oldu haliyle.sadece 10.1 boyasam işe yararmı bide ben ne zaman küllü bi boya kullansam saçlarım yeşil oluyo bu boyada yeşillik yaparmı bide yeşillerlw uğraşmim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır yeşil olmazda büyük bir oranla kızıllığı alır

      Sil
    2. teşekkür ederim cvp için:)sizin yaptığınız gibi ilk önce koleston sonra palette yapsam o aradaki bakırlıkları yok etmem dahamı garanti olur

      Sil
    3. o zaman kesin kaybolur

      Sil
    4. Yasemin hanim sacim bakir karamel tarzi bize 2 ay oldu saridan dönemi palette10-1 ve kolleston yoğun renk acici karistirip yapsam doğal bi sari elde edebilirmiyim ve de sacim koparmi saygilar.

      Sil
    5. evet olur saçınızda yıpranma yoksa kopmaz

      Sil
  17. Merhaba benim saclarim normalde sari kestirince koyulmustu bende 8.1 e boyadim simdi sacim turuncu sarı arasi oldu 10a boyasam nasıl olur bebek sarisi istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. palette 10*1 saçınızda oluşan turunculuğu alır daha doğal bir renk olur

      Sil
    2. Ama platin sari olmasini istemiyorum dogal dursun da istiyorum bir yandan 9numara en mantiklisi sanirim

      Sil
  18. ben yeni sacimi boyattim turuncu oldu bunu nasl platin sarisina dondereblirim

    YanıtlaSil
  19. çok nazik ve çok tatlı bir hanımsınız. lara da ki pazara ben de gidiyorum,bir gün tanımadıgınız bir kadın pazarda size merhaba diye sıkıca sarılırsa o kadın işte benim:))) Ebru

    YanıtlaSil
  20. YASEMİN ABLA MERHABA.
    BEN KUAFÖRE GİTTİM 1.5 AY ÖNCE PLATİN SARISI İSTEDİM FAKAT KUAFÖR SACIN YANAR DEDİ COK ACMADI SACIMI SACIM SUANDA SARI AMA PLATİN DEGİL. SUAN DİP BOYAM GELDİ DİPLERİM SİYAH DİĞER YERLER SARI SENİN UYGULAMAYI YAPMAK İSTİYORUM TUTAR MI? BİRDE ACIK KÜLLÜ SARI YAPIN DEMİSSİN PALETTENİN PLATİN SARISI DİYE BİR URUNU VAR ONU YAPSAM DAHA MI İYİ OLUR YOKSA KÜLLÜ SARIDAN VAZGECMEYEYİM Mİ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi tutar ama dipleri .çok uzamadan yapın , platini bende gördüm ama küllü olmadığı için açıcının yaptığı turunculuğu almaz dye düşüniyorum yani sonuç ne olur çok emin değilim

      Sil
  21. mrb bn bgun saçımı açtrttım ve röfle var saçda sacm cok açık sarı oldu koyulştrmk için neypblrm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızı sizmi açtınız ?

      zaten açıcıyla saçı açıp o şekilde bırakmıyoruz üzerine uygun bir boya kullanıyorsunuz küllü tonları tercih edin

      Sil
  22. Merhaba Yasemin hanim sacimda rofle vardi. En son olarakta Kuaforde beyaza yakin platine boyattim. Dip boyami sacima zarar vermeden nasil yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikkatki yaparsanız zarar vermezseniz diğer yerlere bulaşmaması için alümünyüm folyo ile koruyabilirsiniz

      Sil
  23. Merabalar sonunda tecrübeli birini buldum umarım yardımcı olursunuz banada. Saçlarım mavi siyahtı dipler 5 parmak kadar geldiğinde sarıya kalkıştım koleston açıcı ve boya derken 10 15 defa boya vurdum meğet boya üzerine açıcı vurulmuyormuş saçım turuncudan teşil yaptım küllü kumral vurdum turunculuk gtsin diye en son kuaförde soluk aldım düzelttiler yakmadan şükür istediğim sarıyıda önce orealla açtı sonra boyadı hafif turuncu yansıma kaldı hsla daha öyle istediğin zamn kendinde boyayabilirsin dedi. Hamilelikten dolayı diplerim 10 parmak kendi saçım ve alt kuaförün yaptığı. İstediğim renk ise ombre gibi olsun dipler açılsın baya kuaförün boyadıgı yerdeki tıruncu yansımslar gitsin istiyorum palette 9.0 la veya 10.1 boyasam nasıl olur saçımın fotografını atabilirim size . Uzun oldu buarada kusurabakmayın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet palette 10-1 turunculuğu alır ama diplerinizi açıcı kullanmadan sarıya çevirmeniz çok zor

      Sil
  24. yakışıp yakışmayacağı konusunda bir şey diyemem o sizin takdiriniz , açıcı kullanmak yerine saçlarınızı ton ton olarak da açabilirsiniz

    YanıtlaSil
  25. Merhaba Yasemin hanımdan işlemi nasıl yapmam gerektigini öğrendim ve yarın sizlerle bunu paylaşacagım.Saçlarımı pilatin istemem ragmen civ civ sarısına çeviren kuaförürümede gidip gösterecegim :) Saçlarıma açıcı yapıp 20 volüm ile diplere üzerine boya geçmedigi için saçlarımda turunculuk var ve sıkıldım 4 haftadır mutsuzum iki işlem yapıldı saçlarıma ve hala istedigim gibi degil garip bir sarı kendimi Twitty gibi hissediyorum yarın haberlerimi bekleyin :) Teşekkür ederim Yasemin hanım
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  26. mrba saçım şuan kumral 3 aydr saçımıda boyamıyorm haliyle dibi baya gldi saçımı küllü kumral yapm istiyorm da herhangi bi açıcı kullanmma lazmmı yoksa acıcsz da küllü renk tutarmı ...bide saçda çok az da olsa turunclklar war küllü renkler kapatrmı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kumral olan saçınızı küllü kumral yapmak isterseniz açıcıya gerek yok

      Sil
  27. merhaba yasemin hanım benim saclarım sarı röfleli dip boyası geldi ama daha sarı istiyorum dogal rengim kumral sizin dediginiz yöntemi tüm sacıma uygularsam saclarım acıcının etkisiyle yanarmı? Diplerinde de röfleli kısımlardada kac dakika bekletiyim dipler kumral orta ve uclar sarı.

    YanıtlaSil
  28. saçınızda çok yıpranma daha önceden meydana gelen kopma yoksa bir şey olmaz, 45 dakika her iki boya için

    YanıtlaSil
  29. saclarimi sizin dediginiz gibi boyadim ama diplerinin ne kadar acilacagini bilmedigim icin erken yikadim tam acilmadi sanirim hafif turuncu oldu ustunedekullu sari yaptim ama gecmedi. Simdi kac gun sonra btekrar kullu sari yapiyim saclarim yanmaz degilmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yanmaz ama bence saçınızı tekrar açın az tutuğunuz için renk açılmamış ama bu kadar açılma bana yeter derseniz tekrar külü sarı yapın turunculuğu alır

      Sil
  30. cok cok tesekkur ederim birhafta sonra tekrar acicam rengini tekrar kullu sariya boyayip size yazicam sadece ne kadar sure gecsin renk acma zamani. Kac dakika bakletmeliyim sacimda sizin sariniz olmasi icin beyazmi yoksa sarimsi bi renkmi olusmasi gerekiyor karisik oldu sanirim :)

    YanıtlaSil
  31. Yasemin hanım meraba benim çok önemli bir sorunum var: eskiden palette 10.1 çok yakmazdı ama o zmnlar açıcısız kullanırdım.şimdi açıcıdan 3 gün sonra bile boyasam saç derim çok yanıyor,kabuklar oluşuyor,hatta su toplaması oldu:( bu yönteme çok sevinmiştim kuaföre gitmem artık die ama bu seferde çok acı çekiyorum..boyanın içine badem yağı ve saç kremi katmama rapmen bu kdr acı çektim,bir de bu kattıklarım boyanın özelliğini de aldı sanki..siz acı çekmemek için ne yapıorsunuz ? Benim kendi saçım kumral hatta artık koyu kumral oldu ama ben senelerdir sarışınım.,sın bir senedir de sizin sayenizde bu taktiği yaptım.ama fark olarak palettenin yeni 5-7 ton açıcısı çıktı,açıcı olrk onu kullanıyorum,3 gün ya da 1 hafta sonra küllü sarıyı uygulamama rapmen neden kafam yanıyor,lütfen bana bi çare söyleyin çok rica ediyorum..acaba kuaföre gitsem o da mı acıtır ?

    YanıtlaSil
  32. Siz boyadan önce saçınıza yağ sürme gibi bir işlem fln yapıor musunuz ya da boyanın içine saç kremi koymak gibi..sizin kafa deriniz acımıyır mu? Artık 10 dk bile kafamda durduramadım geçen sefer,o kdr acıttı palette 10.1.ne yapmam lazım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyaların içine bu tarz şeyler koymayın zaten , palettenin içinde yoğun amonyak var açıcıdan dolayı saç derimiz iyice açılıyor pletteyide uygulayınca iyice yanıyor aynı durum kız kardaşimde de olmuştu o da palette yerine şimdi 10*1 organik boya kullanıyor sanırım sizinde saç deriniz bana göre daha hassas , birde şurda bir yanlış yapılıyor. açıcıyı kirli saça uyguluyoruz ve boyama sonucu yani açıcıyı akıtırken şampuan kullanmıyoruz sadece krem sürün ikinici boyamada yani palette de saçınız kirli kalsın temiz saçtada saç deriniz çok yanar ve sakın saçınızı kaşımayın eğer yine çok rahatsız olusanız açıcı sonrası palette yerine organik 10*1 kullanın ama palette kadar iyi sonuç vermeyecektir hafif turunculuklar saçta kalabilir

      Sil
  33. Çok teşekkür ederim size,çok sağ olun..benim artık hep yanıyor kafa derim,senelerdir boya yapmama rağmen,şimdi neden daha da acı çekmeye başladım anlamış değilim..kirli saçta da acı veriyor..moralim çok bozuldu bu duruma..sizin ne güzel saçlarınız o kdr açıcıya rağmen gayet sağlıklı ve gür duruyor,güzelliği zaten cabası,maşallah size..ben sizin ektra bir şeyler kullanıp kullanmadığınızı merak ettim.. boyadan önce kafa derinize acımaması için herhangi bir yağ ya da krem fln sürmüyorsunuz demek..ektra bir şeyler sürüyorsanız paylaşırsanız çok mutlu edersiniz beni..güzel kızınızla size çok mutluluklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  34. Herkese böyle güzel cvp verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum ve bence herkes sizin bu samimiyetinizi çok seviyor..Allah razı olsun sizden bize böyle güzel taktikler verdiğiniz için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özge hanım :)

      dediğim gibi herhangi bir şey kullanmıyorum , saç ve cilt olayının biraz genetik olduğunu düşünüyorum bence kullanılan ürünlerle sadece saçlarınızı beslersiniz ama güç kazandırıp , yapısını değiştirmek bana imkansız gibi gel
      yor.Boyama önceside bir şey kullanmıyorum :)

      Sil
  35. Tekrar çok teşekkür ediyorum,iyi ki varsınız ne diyim 😊 anlaşıldı sizin güzellik genetikten ...😊ama maşallah diyorum Allah nazarlardan saklasın sizi ve güzel kızınızı...

    YanıtlaSil
  36. Merhaba yasemin hanım benim saçlarım platin sarisi malesef saçlarım yandi ve koptular ama yinede vazgecemiyorum saridan benim ana sac rengim siyah suan dip boyam gelmiş ne önerir siniz nasil yapmaliyim dip boyami? Su an hala sac rengim sari ve bende sacimda bakım yağı kullandim saçlarım toparlandı ama yinede korkuyorum koparlar diye.simdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıcı ne yazık ki dikkatli kullanılmadığı takdirde saçı mahvediyor saçlarınızda siyah açıcı kullanmadan sarı yapmanız çok zor saç kızıllaşır dikkatli yaparsanız bir şey olmaz sadece diplerine benim boyadığım şekilde yapın

      Sil
  37. Merhaba Yasemin hanım benim saç rengim koyu kahverengi siyaha yakın.Şuanda sarı aralarda karamellerde var. Saçım ince telli çabuk kırılıyor ama gür. Platin yapmak istiyorum ama kafanda saç kalmaz diyorlar.Saçımı tek seferde platin yapsam daha sonra sadece dip boya yapsam olabilir mi yoksa iki uc kere full boyamam gerek mi? Mavi toz açıcı mı ,röfle mi yoksa normal boyayla mı daha sağlıklı olabilir? Yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ana saç renginiz çok koyu bu yüzden tek seferde açma işlemi yetersiz kalacaktır ikinci kez tekrardan açmanız gerekecektir , uzayan diplerinize her ay açıcı uygulayamayın zaten daha koyu bir renk olan ppalette 10*1 ile boyayabilirsiniz .Mavi toz açıcı kullanmanızı tavisye ederim

      Sil
  38. Hersey icin cok tesekkur ederim.kuafor bile sacımı yakıyordu.artık sayenizde ewde kendim yapıyorum we sonuc mukemmel.tesekkurler yasemin hanim;);)

    YanıtlaSil
  39. Merhabalar Yasemin hanım. Daha once ilk açtığınız bloğunuzda sizden fikir alarak röfleli saçlarıma artık platin röfle yaptırmayı bıraktım. En son röflemi 1 yıl önce yaptırmıştım. Şimdi gür, sağlıklı ve uzun saçlarım var. 1 ay önce sadece açıcıyla saçımı açım o kadar güzel sıcak bi ton oldu ki tekrar 10.1 ile boyama geregi duymadım. Uçlarda platin röfle olan saçımla gayet uyumlu oldu çünkü. Şimdi ben bu ay dip boyası olarak sadece 10.1 ile boyasam olur mu. Daha dogal bir ton elde elde etmek istiyorum. Uçlardaki röflelerimin rengi degişir mi? Sizi çok yoruyoruz ama inanın tavsiyeleriniz için duacıyız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dip boyanızı palette 10-1 ile ypabilirsiniz zaten her ay açıcı kullanmayın saçlarınız yıpranır 3 ay da bir yapın diğer zamanlar palette ile boyayın ben özellikle kış sezonunda öyle yapıyorum ayrıca röflelerinizin rengi niye değişsinki siz dip boya yapıcaksınız

      Sil
  40. Merhaba yasemin hanım ben uzun yıllardır kızıl saç rengi kullanıyorum ve sıkıldım sizin önerilerinizle açtım ve 9.1ile boyadım fakat saçım turuncu sarı gibi oldu bu saçlara dolaşmak istemiyorum ne yapmalıyım bu arada işlemi dün yaptım sevgilerrr 😊

    YanıtlaSil
  41. tekrar açıcı ile açın tam açılmamış ama üzerine palette 10*1 ile uygulayın

    YanıtlaSil
  42. Merhaba yasemin hanım saçlarım şuan kumral tonlarına boyalı . Acaba açıcı kullanmadan palette 10.1 uygulasam tutar mi . Açıcı kullanmak istemiyorum çünkü yandi cok yiprandi kestirdim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kumralda direk palette 10*1 yaparsanız karamel tonlarında bir renk olur bence yavas yavas açın önce palette 9 daha sonra palete 10*1 yapın

      Sil
  43. Peki 9* 0 mı yoksa 9*1 le mi boyamaliyim ? tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 9*1 her zaman küllü renkleri tercih ediyoruz

      Sil
  44. Sarsinim normlde uc ay once karemele boyttim sacimi ama akti boysi suan civciv sarisi ypmk istiyorum kuafire gitmeden kndim ypmk istiyorum bna yrdim ederseniz sevinirm ilk bsta acici sonra mi boyayacagim

    YanıtlaSil
  45. evet önce açıcı , sonra boya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sacim koly acilio boyada aciciyi ne kdr bekletecm ilk defa acici kullanacam aciciyi kullndiktn kac gun snra boyayacm birde palettenin sixin saciniz gibi olmasi icin hngi sayisini kullancam

      Sil
    2. Siz sanırım benim yazdığım yazıları okumamışsınız çünkü bu soruların tüm cevpları vardı
      açıcıdan sonra hemen boyuyorsunuz ertesi günde olabilir, 45 dk bekletiyoruz, palette 10*1

      Sil
  46. Yasemin hanim Merhaba benim saçlarım platin dipleri koyu kestane boyatiyorum dipleri açma boyama oluyo sürekli yipraniyor actirmadan diplerine sizce uygulayabilecegim bi renk varmi

    YanıtlaSil
  47. palette 10*1 kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bende aldim ama uygulamadim saclarimin dipleri kumral diger yerleri yogun bicimde rofle kuafore gitmek yerine onerinizi deneyecem ama karasizim her yerinemi 10_1 uygulayim dipleri actiktan sonra cvp verirseniz sevinirim

      Sil
    2. dipleri açtıktan sonra palette uygulayın

      Sil
  48. Mrb yasemin hanim ben saçlarımi 9.1 ile boyadım koyu sarı oldu platin yapmak istiyorum açıcı kullanmadan nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  49. Yasemin hanm Merhaba,, toz açıcı ile sacımı komple açtım, açık turuncu oldu üzerine de 2 kere 10.1 palette sürdum şuan saçım güzel bir sarı ama bazı bölgelerde daha acık sarılar gormek ıstıyorum bunun bır yolu varmı?? Cvp verırsenız cok memnun olurum...sevgıler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde o zaman daha açık sarı görmek istediğiniz yerleri paket içine alıp tekrar boyayın ama bu kısımlara tekrar açma ve boyama işlemi yapmanız gerekiyor o zaman daha platine yakın bir renk olur

      Sil
  50. Yasemin hn Merhaba, kendine guvenen kadinlara bayiliyorum.ben beyaz tenliyim hem de cok.10 yil sari kullandim (platin olarak) artik kendi sacim.resim nasil atacagimi bilemedigimden sac rengimi nsil size gosterebilirim.acici kullanmadan direk kullu mu kullanayim.ne kadar sure tutmaliyim.ilginize cok tsk ederim.sevdiklerinizle saglikli gunler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. osmozkadini@hotmail..com adresine mail atabilirsiniz

      Sil
  51. mrhaba yasemn hanım bebım sacım altın sarısı ama benm hic hosuma gıtmıyor bende küllü bir renk isyorum 10.1 benim sacımn ustne tutarmı acıcı kullanamam cunki saclarm cok yıprandı acıcıdan dolayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. palette 10*1 ile boyarsanız 2 ton açar biraz da kızıllığını alır

      Sil
  52. Dogal sarisin olmak isinizi cok kolaylastiriyor sevgili yasemin :) bir yildir platin kullaniorum ve onbes gunde bir kuaforde yukardaki isleminizi yaptiriorum yakinda beynim yanicak diye korkuorum. Sizce platinde dogal duracak bir dip renk nedir acma islemi olmadan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğal saç renginiz koyu kumrala kadar ise dip boyası olarak palette 10-1 i kullanabilirsiniz sürekli bu işlemi kuaföre yaptırmayın zaten mahvolur saçlarınız

      Sil
  53. merhaba yasemin hanım benimm saçımın üstleri altın sarısı alt ksıımlar küllü sarı ben tek renk açık sarı olmasını istiyorum hangi boyayı kullanmam gerekiyor yardımcı olurmusunuzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. palette 10*1 ile boyayrsanız hem saçlarınızdaki doreliği alır hemde 2 ton filan açar yani açıksarı olur

      Sil
  54. merhaba Yasemin hanım uzun zamandır açik külü kumral kullanıyordum. dogum sorası degişiklik istedim sizin önerdiginiz gibi önce açtım sonra 10.1 le boyadım. dipleri beyaza yakın uçlara dogru açık sarı turuncu yansımalar oldu,tekrar 10.1 le boya mı yapayım? ne yapmam lazım yardımcı olursanız cook sevinirim... teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kaç güne saçlarınız kirlensin yine palette 10*1 ile boyayabilirsiniz kızıllığı alır

      Sil
  55. Çıt çıt saclarimi evde kendim boyayabilirmiyim nolur yardim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer çıt çıtçıtlar gerçek saçsa boyayabilirsiniz

      Sil
  56. Mrb yasemin hanim saclarim platin rofleydi iki hafta once tum aciciyla actirip tamamini platin yaptirdim fakat bana hic yakismadi diplerimi iki ton falan koyultmak istiyorum ki iki uc ay sonra rofleye doneyim sizce 9.1 ile boyasam nasil olur napmaliyim tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Platinin ūzerinde 9 no yaparsanız saçlarınız yemyeşil olur iyi bir kuaföre gidin yada bırakın uzasin dip boyanızı daha koyu yaparsiniz

      Sil
  57. Yasemin Hanım sitenizi zevkle inceledim ve size hayran kaldım. Yetenekli insanları çok takdir ediyorum. Maşallah size. Saçlarınıza bayıldımmm:)Bende sarı/platin saç delisiyim ve bu saplantım yüzünden kaç kez kuaför mağduru oldum inanın hatırlamıyorum:)Sitenizi inceledikten ve yazılanları okuduktan sonra 2 hafta önce *koyu kestane rengi dipleri gelmiş, *uzamış boyalı dipleri ve ara renkleri artık koyu turuncuya dönmüş, platin röfleli saçlarımı- önce sizin önerdiğiniz açıcıyla açtım sonra palette 10.1 ile boyadım ama sanırım birer paket açıcı ve boya yeterli gelmedi saçlarıma. 10.1 den sonra açıcının yeterli geldiği yerler daha açık turuncu oldu ama arka taraflar koyu turuncu olarak kaldı. İki gün sonra 10.1 le bir kez daha boyadım bir nebze daha iyi oldu ama hala turunculuklar gözüme takılıyor. Önceki röfleli yerlerde biraz zarar gördü haliyle ama inanın sayenizde kuaförlerden daha iyi iş çıkardıkŞimdi dipler çıkmaya başladı. Ben şimdi tekrar çıkan diplere ve koyu turuncu yerlere açıcı kullanmalı mıyım? (yoksa saçımın tümüne mi açıçı kullanmalıyım) yada açıcı kullanmadan saçımın heryerine bol bol 10.1 mi kullanmalıyım? Kararsız kaldım Yasemin hanım. Çok uzun bir yazı oldu kusura bakmayın. Yardımcı olabilirseniz çokk sevinirim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğiniz gibi saçlarınız koyu olduğu için ve az boya kullandığınız için tam açılmamış palette yerine tekrar koleston acıcı kullansaydınız turunculuk kalmazdı . Dip rengine gelince diplerini çok acık istemiyorsanız palette kullanın hepsi aynı renk olsun derseniz tekrar acma işlemi yapabilirsiniz

      Sil
  58. Merhabayasemin hanim ben 1 hafta once ilk kez boyattim ama turuncu oldu sonra kullu kumrala boyafim yesil oldu sonra acik kahveye boyadim bunlarin hepsini 1 haftada yaptim ustunden bir hafta gecti simdi sacimi aciciyla aciustune boyayla sari yapmak istiyorum kuaforde sizce sacim koparmi yardim edin luttffen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha önce açma işlemi yapmamışsınız , bir şey olmaz hemen

      Sil
  59. Lütfen yardım edin Yasemin hanım benim sacım platin sarısıydı daha sonra açık küllü sarı yaptım bastan gri oldu cok moralim bozuldu ama internetten arastrdm bı kac Yıkama sonrası akıor dıye baska işlem yapmak istemedm saclarm yıpranmasın diye aktıkca cok guzel doğal açık küllü sarı oldu ama dip boyam geldi bnde kengimce dip boya yapim dedm yapmaz olaydım dipler bayada gelmişti B'nde açıcı kulnmadan direk boya yaptım korkudan faxla beklemedim koyu sarı hafif turuncu gıbı oldu suan kuaföre de gitmk istemıorum ne yapmalıyım tekrar açıcı üzerine 10.1 mi yapayım diplerime ?? 🙈 bastan gri gibi oluyor ya küllülerde dipler ve uçlar sonra aynı tonları oluyor mu acaba şimdimden cok tesekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorunuzun cevabını daha önce onlarca kez cevaplamıştım diğer yazımlarımda vardı .
      dip boyanızda turuncu olmasın istiyorsanız açıcı ve palete 10- 1 kullanmalısınız , küllü sarıyı diğer platin olan saçlarınıza bulaştırırsanız grimsi olur ama akıyor yıkanınca

      Sil
  60. Meraba yasemin hanım. Benim saclarim şuan siyah 2 ay önce palettenin mavi siyahına boyadım altında da kızıl vardı ama akmisti simdi ise soluk bir siyah saca sahibim. Saçımı açıcı kullanmadan karamel yapmak istiyorum acaba hangi boyayı boyamak lazim. Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıcı olmadan karamel olması çok zor

      Sil
  61. Merhaba yasemin hanim benim dogal saclarim siyah,altin sarisi kullaniyordum gecen ay kuaförde platine yakın bebek sarisi gibi bi tona actirdim bu ay dip boya yapildi ama turuncu oldu kuaförum boyayla en acik boyle oluyo baska biseu yapmamiz lazim dedi wella blondoru tavsiye etti ama fiyati 150den başlıyor ben kendim evde hangi boya veya acicilari kullanarak dip yapabilirim ölçüleriyle verirseniz sevinirim teşekkürler simdidenn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorunuzun cevabını milyon kez yazdım cevapladım

      Sil
  62. Gerçekten işime yaradı yasemin hanım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  63. Yasemin hanim saci acmadan veya boyamadan once hindistan cevizi yag surup 1 saaat bekleyip boyandiginda asla yipranma olmuyor boya bakim yapiyor denedim ve inanilmaz mutlu oldum

    YanıtlaSil
  64. Mrb yasemin hanım..koyu kahve saçı açıcı ile açtım heryer turuncu oldu...platin sarı ile dore kahve karıstırıp sürsem nasıl sonuç alırım?? Yada o turunculuğu kapatmak için hangi renk karısımı uygulamalıyım??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bir boyayı karıştırıp kullanmayın, saçınızdaki turunculuğu kırmak için palette 9-1 yada 10-1 ile boyayın

      Sil
  65. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  66. Merhaba ben bisey duydum sormak istiyorum hindistan cevizi yağı saç boyamadan yarım saat önce sürülüp bekletilince zarar vermiyormuş peki bu boyanın gücünü azaltır mi yada yan etki edermi teşekkürler cevap verirseniz sevinirim. Birde açıcı icinede bu yağdan biraz koysam olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zannetmiyorum . bence etkisi olmaz

      Sil
    2. biz defalarca denediğiniz için siz de rahatlıkla deneyin derim. hatta açıcı içine de 10 ml katın saçınız hem korunur hem de yapılanır. Tabi en önemlisi saçınızda yıpranma varsa, katkısız keratin yükleyin anında onarıyor. Dökülme varsa keratin dip bakım yağı şahane olur.

      Sil
  67. Yasemin hanım Merhaba, soylediklerinizi aynen uyguladim. Saclarim koyu oldugu icin acma islemini iki defa tekrar ettim ona ragmen saclarim hala kyogun turuncu tekrar acma islemimi yapmaliyim yoksa boyadan sonra bu turuncular normale donermi ? Resmimi gondersem bakabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  68. tüm bloglarınızı okudum,sabrınıza hayran kaldım 😉. işlemi bende deneyeceğim bugün, instagram da takibimdesiniz zaten oradan görsel paylaşacağım. sevgiler...

    YanıtlaSil
  69. Yasemin hanim size meil attım gelmedimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maillere artık yetişemiyorum size cevap yazdım diğer sayfada var

      Sil