13 Ocak 2014 Pazartesi

PEMBE

Pembe ve fuşya arası tonları üst  değilde etek ve pantolon olarak kullanmayı daha çok seviyorum .Ne kadar renkli olursa olsun üzerimde illaki bir yerlerde siyah olacak . O zaman kendimi daha iyi hissediyorum :)



Pembe pantolondan bu yazımda bahsetmiştim. Kumaşı bana sadece 3 tl ye mal olduğu için daha bir keyifle giydim.  



                                        Üzerimdeki siyah pembe kalp payetli bluzu geçen sene dikmiştim .Burada vardı.



Naz leopar taytını çok seviyor elinde olsa yatağa bile onunla girecek .Kalın çok sıcak tutan bir kumaştan diktiğim için olsa gerek kendini daha iyi  hissediyor .Siyah kapüşonlu ceketini de geçen sene burada dikiş aşamalarıyla beraber vermiştim. Siyah kürk yeleği de yine benim dikip çok sık giydiklerinden .



                        Naz  sağlığına kavuştuktan sonra  eski neşemiz , keyfimiz yerine geldi.Acile koştura koştura gittiğimiz sıkıntılı gecelerden sonra acaba çocuğum iyileşecek mi endişesi ,stresli günler ,poşet dolusu ilaçlar ve   evdeki hastalık havası  çok şükür ki geride kaldı .



                                                        Şimdi   mutlu olmak  için çok sebebimiz var .


13 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. bensende renkleri bir ayrı seviyorum sanki yasemin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bence beni seviyorsun renkler bahaneeee :))

      Sil
  3. siyahı çok sevdiğini biliyorum ama pembe-kırmızı tonları sana çok yakışıyor kesinlikle :))

    YanıtlaSil
  4. Okula giden çocuğu olan annelerin son dönemde sıkça yaşadığı bir durum gördüğüm kadarıyla. Allah nazarlardan saklasın, neşeniz hiç bozulmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sene ilk senemiz bizde tabii hastalıklardan fazlasıyla nasibinizi aldık :(

      Sil
  5. ZAYIFLAMIŞSINIZ SANIRIM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORSUNUZ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ama aynı kilodayım :)

      Sil
  6. Anne kız çok şekersiniz. Pembe de çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  7. maşallah size daha ne diyim:)

    YanıtlaSil
  8. Anneli, kızlı harikasınız :)) Gençlerin başarıları bana ayrı bir keyif katıyor, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil