19 Kasım 2013 Salı

TAŞLI KOT CEKET VE ÇANTA


Dün eşimin babaannesinin yanına gidip portakal bahçesinde biraz gezindik. Hazır eşimi de  yakalamışken son diktiğim siyah desenli deri çanta ile birkaç  fotoğrafımı  çektirdim.Hastalığı halen atlatamadım lütfen baygın gözlerimin kusuruna bakmayın.Bu sefer çok uzun sürdü :(



Mavi kot ceket çok eski.Üzerindeki küçük taşları iki sene önce kadar teker teker oturup misine ip ile dikmiştim.Geçen kış çok kilo aldığım için hiç giyememiştim.


                                                                 çanta -ben diktim
                                                             kot ceket çok eski -DIY

                                                                 

7 yorum:

  1. geçmiş olsun yasemincim :)

    YanıtlaSil
  2. Geçmişler olsun, portakal bahçesindeki vitaminler şifa olsun
    Ceket pek şık , çantaya bayıldım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun. Ceket süper bayılırım taşlı pullu şeylere :)) Çanta zaten harika :))

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun Yasemin hanım

    YanıtlaSil
  5. Hastalik eve girdi mi dagilmadan birakmiyorr, once anneler tabii ki :(.. olsun biz herseyi atlatiriz meleklerimiz iyi olsun yeterki.. gecmis olsun tatlim.. sicak suya bir dilim zencefil doğrayın, bir dilim limon azcikta ball ohh mis.. toparlayin bir an once de yeni cicileri dikmeye devamm..

    YanıtlaSil