20 Ekim 2013 Pazar

ÇİÇEK




Umarım yazı başlığına aldanıp üzerimde rengarenk ,çiçekli böcekli desenli bir şeyler  görmeyi ümit etmemişsinizdir eğer öyleyse  gerçekten üzgünüm. Evet  çiçek desenli bir kumaş ama tabiki yine siyah üzerine. Geçen hafta hatırlarsanız  baykumaştan gelen kumaşlar arasındaydı.Hemen bir günde biçip diktim .Viskon karışımı yumuşacık bir penye, kumaş biraz daha kalın olsaydı kesin elbise dikerdim.




Kumaşın desenleri arka kısmına bu şekilde denk geldi baya bir uğraştım ön bedeniyle aynı olsun diye ama bu seferde kollar olmadı en mantıklı olarak çiçek desenlerini bu şekilde ayarlayabildim  ama sonradan hoşuma gitti fena olmadı sanki :)



Yaka ve etek çevresine  çift katlı bant geçerken kol ağzını içine kıvırıp diktim.Yaka çevresinde çok belli olmasa da  bant olarak verevden kesilmiş siyah jarse var , bluzun kendi kumaşı istediğim gibi esnemediği için yaka tam istediğim gibi olmadı bu yüzden söküp jarseyi koydum. Zaten şu jarseler olmasa napardım bilmiyorum , her yerde imdadıma yetişiyorlar :)



Umarım uzun bayram tatilinin ardından  sizi bekleyen sıkıcı pazartesi günü sendromunu çabuk atlatır, hafta başı bloglarınızda olursunuz .Mutlu pazarlar :)


8 yorum:

  1. Cicek gibi oldun sende :)))

    YanıtlaSil
  2. Dün gece döndüm tatilden bugün de sizi görmek güzel oldu :)) Bluz harika olmuş ve iyiki desen bu şekilde denk gelmiş. Çok farklı ve hoş olmuş ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz o zaman :) beğenmenize sevindim , sevgiler :)

      Sil
  3. Cok sik ve cok guzel sizede ne giyseniz yakisiyor supersiniz Yasemin hanim Sevgi

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil