8 Temmuz 2013 Pazartesi

SİYAH TÜL BLUZ


Geçen yazımda bahsettiğim  tül bluzu giyer giymez hemen fotoğrafladım.Kumaşı nedeniyle biraz abiye bir model oldu ama ben altına kesik kot şort giyince havası tamamen değişti.








Önceden de bahsettiğim gibi büzgü olmasını istediğim yere makinede  en geniş ayarda düz dikiş geçtim ve ipliği çekerek istediğim büzgüleri verdim.Daha kabarık bir kol olabilirdi aslında ama tül ince bir kumaş olduğu için anca bu kadar oldu.









İçimede  ince siyah bir penye giydim.



Şu sıralar kışın aldığım 6 kiloyu vermeye çalışıyorum .Geçen hafta diyetisyene gittim su içme alışkanlığım pek olmadığı için vücudum çok susuz kalmış ve metabolizmam yavaşlamış.Sıkı bir diyet listesi verdi .Her sabah yedi de kalkıp 6 km tempolu olarak 1 saat yürüyorum.70 kilo olarak başladığım diyetime şimdilik 69 olarak devam ediyorum.En kötüsüde tüm yaz meyvelerinden mahrum kalmak :(((


12 yorum:

  1. bencede canım azıcıkta olsa kilo vermek seni daha zinde hissettirecektir bende bu geceden itibaren başlıyorum ramazan benim için iyi bir fırsat olucak vermem gerekn 5 kilom var....hadi bakalım kolay gelsin sanada banada daha zayıf günler bizimle olsun...evrene seslenelim:))

    YanıtlaSil
  2. İnşallah istediğin kiloya inersin bende aynı dertten muzdaribim :) Ama su içmeden diyet imkansız, yaptığım tek iyi şey bu sanırım benimde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su şart Ebru ne yazık ki :( sanada kolay gelsin .

      Sil
  3. Çok güzel olmuş sizede çok yakışmış. Diyettede başarılar kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel dikmişsiniz.ellerinize sağlık.iyi tatiller sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmus fobi edindim resmen penye bluz dikemiorum çunku kalip cikaramiyorum cikarirken sinrlenip yirtiorum :)) cift baslikli igne alip denicem ama tabiki omuz kismini koltuk altina nasil denk getiriyosunuz soylerseniz !! Bnimde 8 kg kilom var su da icemiorum yemekten sonra 1.5 bardak su icip 15 e kadr zipliyodm onu biraktim acaba ondanmi kilo aldim :)) hayrli ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazımda penye dikimini ayrıntılı olarak anlatmıştım http://yaseminindiktikleri.blogspot.com/2012/10/siyah-snoopy-ve-dikim-asamalari.html

      Sil
  6. çok şık olmuş, güle güle giy. bu arada diyette başarılar!

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuzu yeni keşfettim. Çok hoş çalışmalarınız var. Annenizin bloğunu da ziyaret edeceğim. Emeğinize sağlık. Yeni paylaşımlarda buluşmak üzere...

    YanıtlaSil