15 Mayıs 2013 Çarşamba

HAKİ YEŞİLİ LEOPAR HIRKA VE ETEK

     
Geçen sene diktiğim haki yeşiline çalan leopar hırkayı sanırım ikinci kez giyiyorum.Kumaşı görür görmez vurulmuştum topun sonuna yetiştiğim için sadece 2 metre alabilmiştim.Aynı kumaştan bir de uzun tunik dikmiştim.Buradan bakabilirsiniz.



Yine aynı tonlardaki eteğimide  Ayvalıktaki bizim çok ünlü gece pazarından almıştım.Pazar bizim sahil sitemize  çok yakın olduğu için annemle yazın gün aşırı gideriz.



Bu kıyafetimle giydiğim  ve yine süslemesi bana ait olan babetlerimin üzerindeki leopar çiçeklerden   burada bahsetmiştim.



Son diktiklerimden olan  siyah zımbalı çantayı neredeyse her gün kullanıyorum.En kısa zamanda daha geniş olanını dikicem inanılmaz rahat ve kullanışlı bir çanta oldu.



Çok sıcaklarda ne yazık ki saçlarıma fön,maşa uygulayamıyorum zaten yazın Antalyada nemden dolayı fönlü saçlarla gezmek neredeyse imkansız.10 dakika sonra bonus kafaya dönüşüyorsunuz.Günlük kullanımlarda ya at kuyruğu yada   KEZBAN STİLİ saç örgüsü yapıyorum :))  

                                                                  HEPİNİZİ ÇOK ÖPTÜM ...

9 yorum:

  1. yasemin hanım sizi inanılmaz takdir ediyorum çok takip edilen bloglar gibi sponsor elbiseler ,reklamlar kullanmadan zevkli postlar hazırlıyorsunuz.Umarım hep böyle devam edersiniz sevgiler

    YanıtlaSil
  2. cıvıl cıvıl görünüyorsun. üzerindeki herşeye ayrı ayrı bayıldım ;))

    YanıtlaSil
  3. hepsi ayrı yakışmış canım eline sağlık, bir şey soracağım hırkanın kol boyu böyle mi, yoksa sen hafif yukarı mı çektin?


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yukarı çektim Semra normalde kollarını uzun diktim :)

      Sil
  4. Yaaa bu leopar hırkaların çok hoşuma gidiyor sanada çok yakışmış

    YanıtlaSil
  5. Leopar size çok yakışıyor. Etek harika. Ayvalık'ın gece pazarı çok meşurdur.

    YanıtlaSil