11 Nisan 2013 Perşembe

SİYAH KLOŞ ETEK



En son bu eteğin leopar desenlisinden uzun maksi bir etek dikmiştim. Bu seferde aynı kalıptan siyah jarse bir maksi yaptım.Üzerimdeki penye leopar hırkayı da geçen sene dikmiştim.Buradan bakabilirsiniz.



Kumaşı çapraz olarak yayıp bel ve etek yükseklik ölçüsünü alıyorum.Etek uçlarını düzgünce iğneleyip sabunla işaret alıp kesiyorum.Bu tarz jarse gibi atmayan kumaşlarda özellikle etek uçlarını dikip bastırıcam diye uğraşmayın kesin bırakın öylece kalsın.Zaten kloş kesilen etek uçları dalga dalga olacağı için belli olmayacaktır.





Beline de kalın lastik kemerlerden dikip 45 dakika içinde eteği giyilmeye hazır hale getiriyorum.Eğer Naz uyuyorsa yarım saatte de bitebilir :)



                                      Yine benim 6tlye pazardan alıp zımbalarla süslediğim bavul çantam.



                                                                        SEVGİLER :)))



22 yorum:

  1. Çok yakışmış, çok güzel. :) ellerine sağlık Yasemin hanım güle güle giy, inan çok beğendim. :)
    Demek kumaş atmayınca öyle bırakılabiliyor, güzel bir fikir, teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  2. Siyahta güzel olmuş kullanışlı

    YanıtlaSil
  3. etekte çantada süper güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  4. güzel olmuş ellerinize sağlık.İyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  5. aa süpeerr çok güzel durmuşş fıstığım yaa. açıklamalı bi telefon görüşmesi yapıcam bu konu ile ilgili seninle :)

    YanıtlaSil
  6. Çok yakışıyor uzun etekler size,yine çok hoşsunuz ama sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ayy bayılıyorum size ne beceriklisiniz valla gıpta ile bakıyorum .

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık çok güzel olmuş canım benim çok güzelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok teşekkür ederim Nazan hanım :))

      Sil
  10. Yasemincim bu etekten bende dikmeye karar verdim. fakat lastikli kemeri anlayamadım sen kendinmi yaptın hazır böyle birşey satılmıyormu valla yirmi yıldır dikiş dikmiyorum bazı şeyleri unuttum birde hayatımda leoparlı hiç birşeyim olmadı fakat senin üstünde göre göre bende dikicem bir badi herhalde.sana çok yakışıyor. bana yakışırmı bilmem artık olsun genede dikicem inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ben dikmedim lastik kemerler hazır satılıyor bildiğiniz korsajlı kalın kemer nazan hanım :)) tuhafiyelerde satılıyor ben ışıldan alıyorum yada düğmeci kaya :) eminim leopar sizede çok yakışacak önemli olan ten renginize uygun deseni bulup doğru kombinlemek.

      Sil
    2. teşekkür ederim yasemincim tercihim siyah olucak herhalde. ilgilendiğin için tekrar teşekkür ederim. çok iyisin:)

      Sil
  11. merhabalar etegin yanlarında dikiş var mı yoksa tam kloş etek mi ve birde beline lastiği nasıl diktiniz hemen ucundan diktiniz dimi biraz acıklarsanız sevinirim hoşçakalın

    YanıtlaSil
  12. merhabalar etegin yanlarında dikiş var mı ve lastiği etege nasıl diktiniz yani hemen ucundanmı diktiniz biraz acıklarsanaız sevinirim hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki yanlarında dikiş var genelde eteklerde kalın kemer lastik kullanıyorum şurada açıklamıştım http://yaseminindiktikleri.blogspot.com.tr/2013/12/iki-leopar-etek.html

      Sil