4 Nisan 2013 Perşembe

İKİ SİYAH ,İKİ YENİ KUMAŞ

 Bu elbisenin kalıbını 86 yılından kalma halamın bana verdiği  burda dergisinden çıkardım.İlk defa ciddi anlamda cep diktim diyebilirim.Kumaşım kaliteli kalın bir penye .Çantalarımdan kalan altın sarısı çelik fermuarı da ortasına diktim.



Birkaç güne Antalya ya iyice yaz geliyor.Üzerine ince bir hırka yada denim kot ceketle giyebilirim herhalde.



Bu deri kollu modeli aslında kış başı dikmiştim ama üzerine deri cep dikmeye kalkınca bluz biraz bozuldu bende vazgeçmiştim.(Yani kumaşım çöpe gitmişti )  İstanbuldan birkaç metre deri kumaş alınca bu gri penyenin kollarına ekledim.Aslında resimlerde belli olmamış gri penye kendinden simli ışık ve güneş altında pırıl pırıl parlıyor.


Dünde kumaşçımda bu parçaları buldum.En üstteki siyah pembe  kumaştan Nazla bana takım elbise olur diye düşündüm.Siyah beyaz leopardan da yazlık bluz ,abiye bir şeyler .Ben buralar harıl harıl çanta dikiyorum gelen siparişleri yetiştirmeye çalışırken de yeni yazlık çantalar tasarlıyorum.Şimdilik Hoşçakalınnnnnn......

18 yorum:

  1. Sealam,
    Hoş olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. aferim sana fermuarlı elbise çok şık,tam benim tarzı, ayvala geldiğinde bu tür modelden. isterim. sen hep benden isterdin artık sıra bende.

    YanıtlaSil
  3. Elbise çok kullanışlı olmuş ister spor ister klasik kullanılabilir kumaşlar da çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  4. Elbisen çok hoş canım spor duruyor denim ceketle süper olur
    kumaşlarında harika
    kolay gelsın tatlım..

    YanıtlaSil
  5. Yasemin hanım merhabalar... sizi zevkle takip ediyorum..yaptıklarınız hem kullanışlı hem hoş şeyler.. ben de kendimce birşeyler tasarlayıp, dikmeye çalışıyorum ama yaka dikişlerinde zorlanıyorum.. penye olsun viskon olsun volan yapıyor..gördüğüm kadarıyla siz genelde bant geçiyorsunuz...yakaları dikerken izlediğiniz bi yöntem var mı? (Irmak)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ırmak ben dediğin gibi bant geçiyorum kendi kumaşından kesip yakayı çeviriyorum.Şu yazımı inceleyebilirsin.http://yaseminindiktikleri.blogspot.com/2012/10/siyah-snoopy-ve-dikim-asamalari.html

      Sil
  6. tatlım siyah elbiseyi üstünde görmek istiyorum :) siyah ikimizin de vazgeçilmezi :) kim ne derse desin insan kendine yakıştırdığı renkten vazgeçemiyor:)

    Baharlık çanta sezonu açıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Aslı .Haftasonu giyerim merak etme:)))

      Sil
  7. Allah bol kazanç hayırlı sipariş versin tatlım...

    YanıtlaSil
  8. yasemin hanım verdiğiniz link için teşekkür ederim..peki üstteki siyah elbisenin yakasını nasıl diktiniz esnetmeden? sanki onda bant değil de biye varmış gibi duruyor (Irmak)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onha hazır biye var.Azıcık kolaya kaçtım tuhafiyelerde satılıyor.Esnek biye :))

      Sil
  9. Hayırlı işler tatlımmm :)

    YanıtlaSil