13 Şubat 2013 Çarşamba

GEZMELER VE TÜL TUNİK



Son bir haftadır Antalya da yazdan kalma günler yaşıyoruz.Üzerimize mont bile giyemedik,zaten bir aya kalmaz baharı getiririz biz :)Kürk yakalı kadife ceketimi iyiki dikmişim dedim bugün tam bu havalar göre.



Naza bu hafta  yine kendim diktiğim leopar ceket ve beyaz kürk yeleğini çok sık giydirdim.Tam baharlık olmuş aslında bu takım.




Bugün çok sevdiğim bir arkadaşımın bebeğini ziyarete gittik.Naz çok sevdi bebeği ama ben ikinci çocuğun bana  ne kadar uzak bir fikir olduğunu anladım.En azından şimdilik :) 


Gezdik tozduk ama dikişten de geri kalmadık.İki gün önce tül ve siyah jarse kumaştan biraz abiye tarzı bir tuniye başladım.Gördüğünüz gibi henüz bitmedi yakası ve göğüs altından bant süslemesi kaldı.Artık kışlık modellere veda edip baharlık dikişlere başladım.Bu arada dört gözle sevgili annemin bana İstanbuldan göndermiş olduğu kargoyu bekliyorum.Kargoda  ne mi var 200 metreye yakın kumaş ve çanta aksesuarları .:))   Görüşmek üzere ...

21 yorum:

  1. ellerine sağlık canım...
    çok güzel olmuş...
    senin bu kız prenses ya preses...
    Allah nazarlardan saklasın :)

    YanıtlaSil
  2. Tunik değişik ve güzel olacağa benziyor Yasemin hanım

    YanıtlaSil
  3. Naz'ın leoparları çok şirin:) Annenden gelecek olan paketi ben de çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört gözle bekliyorum bende Seher hanım :)

      Sil
  4. Naz sizin gibi bir annesi olduğu için çok şanslı ,severek izliyorum sizi ve o muhteşem çantalarınızı :)

    YanıtlaSil
  5. Gene çok tatlısınız her zamanki gibi anne kız... Bebişli fotoğrafınızı çok beğendim ama hakikaten erken Naz için daha çocukluğunu yaşamalı biraz, bunları dört çocuk annesi olarak söylüyorum :) Allah verir inşaAllah Naz biraz daha büyüyünce hem insan özlemiş oluyor gelen bebekte daha bir kıymetli büyüyor. :)

    Anneniz Kumaşları nereden alıyor? İstanbuldayım kumaş bulamıyorum kızım dört yaşına girecek çıkamıyorum fazla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annem bu sefer tüm kumaşlarımı Kadıköy cuma pazarından almış babam da bir kısmını yurtdışından getirdi.Sanırım kumaş için en iyi alışveriş cuma pazarı :) Çanta malzemelerimide Eminönü mercandan alyorum:)

      Sil
    2. Kadıköy pazarına ne yapıp edip gitmek lazım ama nasıl? Çok teşekkür ederim canım bilgilendirdiğin için.:)

      Sil
  6. kızın çok tatlı olmuş leoparlar içinde:)elbisede güzel görünüyor emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Bu kadar çok kumaş ve çanta aksesuarları demek yeni çanta modelleri demek oluyor herhalde. Bizede sabırla beklemek ve feyz almak kalıyor. Haydi gelsin şu kargo bir an önce...:)))






















    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet funda hanım daha çok model war aklımda :) Umarım gelir bir an önce gelir :)

      Sil
  8. Kimbilir gene ne modeller çıkacak sizden merakla bekliyorum bende

    YanıtlaSil
  9. yasemin hanım blogunuzu yeni keşfettim ve bayıldım :) kızınızla bir giyinmeniz de ayrıca güzel. tunigi sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun oldum Semra hanım :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Naz cok tatliymis masallah :)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  11. hem yeleğe hem cekete bayıldım! çok uyumlu olmuş, naz'a da çok yakışmış.
    O dünya güzeli bebeği de Allah nazarlardan korusun, ne kadar güzel bir süt kuzusu.
    tuniğin çok şık olacağı kesin.
    Allah bu güzel anne- kızı hiç ayırmasın inşallah :)

    YanıtlaSil