1 Kasım 2012 Perşembe

SİYAH VE BEYAZ TRİKO

  

                                                                                          

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Buğün iki özel mail aldım iki takipçimden.Hem çok şaşırdım hem çok hoşuma gitti.Eşimi merak etmişler .Bende yayınlamakta herhangi bir sakınca görmedim.İlerleyen zamanlarda eşime bir deri ceket dikmeyi planlıyorum ,eğer kandırabilirsem belki blogum için modellik yaptırabilirim


.Aslında Nazın doğum günü için bu siyah triko elbisemi giyecektim ama son dakika çorabım Nazın gazabına uğrayınca gene kendimin diktiği beyaz simli bir triko bluz giydim.

                                                                                                                                  

 Geçen kış kumaşçımda beyaz  simli bir triko  parça bulmuştum.Kumaş az olduğu için kolsuz dikmek zorunda kaldım.Son derece basit ve kalıpsız bir model oldu.Acemilik zamanlarımda diktiğim için aslında bluz hatalarla dolu ama olsun :)Kollarında biye bile yok,sadece içine kıvırmışım.Boynunu da büzüp,kalın bant yapmıştım.



Gelen giden çok olduğu için doğum günü baya uzun sürdü.Naz pastalı ellerini üstüme sürünce bir posta üst baş daha değiştirdim.Tabii ben hemen fırsattan  istifade leoparlı bluzumu giyip , özüme geri döndüm :)Güzel dileklerde bulunan tüm siz sevgili blogger arkadaşlarıma çok teşekkür ederim :)




                                                               Ne kadar çabuk büyüyorlar ...

Naz bu resimde henüz 6 aylık,ne zaman büyüdü,ne zaman yürüdü, konuştu derken üç yaşına girmiş bile :)
Güzel Allahım hepimizin evlatlarına hayırlı yazılar yazsın inşallah....




43 yorum:

  1. Allah huzuurunuzu ve mutluluğunuzu daim etsin...

    YanıtlaSil
  2. Yasemin emin ol bu postundan sonra herkes senden nefret edecek o nasıl yakışıklı bir adam öyle ya :) 41 kere maaşallah çok yakışıyorsunuz güzel kadın ,güzel çocuk ,güzel adam birde üstüne bu kadar dikiş.Rabbim herkese eşit davranmıyor işte :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım zannetmiyorum kimse nefret etmez :)Diğer güzel sözlerin içinde çok teşekkür ederim

      Sil
  3. ayy tütütütüüü maşşallahhhhh

    YanıtlaSil
  4. Kızınızın doğum günü kutlu olsun sağlıklı ve mutlu nice seneler geçirmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
  5. Güzel kızınıza sağlıklı, mutlu nice yaşlar dilerim...

    YanıtlaSil
  6. nice yıllara inşallah...bluz ayrıca çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  7. elbise çok yakışmış,ne güzel dikmişsiniz öyle .Peki o boyun kısmındaki payetler saçınıza takılmıyormu,ben geçenlerde buna benzer birşey dikmiştim çok rahatsızlık verdi.Bende nice yaşlar diliyorum Naz kızımıza

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zühre hanım çok dikkatlisiniz,aynı dertten bende şikayetçiyim ama topluyorum saçlarımı .Payetleri sökmek istemedim tekrar .

      Sil
  8. resımlerın hepsı bırbırınden guzelll.. ALLAH mutlulugunuzu daım etsın canım.....acemıyken bıle dıktıgınız blşuz harıka olmuış...ellerınıze saglık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim serpil hanım,hataları ben biliyorum yaa gözüme batıyor her seferinde :)

      Sil
  9. Ailenize maşallah,
    kızınıza nice yaşlar; sağlık, mutluluk ve huzurla...
    sizin de emeğinize sağlık,
    sondaki duanıza da amiin diyorum...

    YanıtlaSil
  10. Daha nice cok mutlu, beraber, saglıklı yıllara insallah :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Ailenize maşallah,Kızınıza da nice mutlu yaşlar.Hem elbiseniz hem de bluzunuz çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Mupmutlu yıllar , mipminik şekere ;-)

    YanıtlaSil
  13. nice nice yıllara,sağlıklı,mutlu bir ömür dilerim...

    YanıtlaSil
  14. Çok çabuk büyüyorlar değil mi? Süper inşallah kısmeti güzel olur. Bizimde doğum günümüz 27 Kasım az kaldı. Aydaşlar. Yaşı saymıyorum bizimkisi 2001 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler suhuba.evet ya hemen büyüdü cadı :) sizinkizi büyükmüş baya allah bağışlasın .Sevgilerimle

      Sil
  15. Nice mutlu yılları güzel yaşları olur inşallah :) Herşey güzel görünüyor :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. naz prensese mutlu yıllar nice 3 yaşlar...

    YanıtlaSil
  17. Nice güzel yılları hep birlikte kutlamanız dileğiyle prensese sağlık,mutluluk,huzur,güzel bir gelecek diliyorum

    YanıtlaSil
  18. Kızınızın doğum günü kutlu olsun :) Ne kadar güzel şeyler dikmişsiniz ;)Hepsini güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  19. çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  20. canımm 10marıfette kı yazında blogun lınkı acılmıyor hata verıyor..shane ye soyle ıstersen...

    YanıtlaSil
  21. ÇOk yakışmış yahuuu :)çizmelerle de ne kadar spor ve alımlı olmuş.kendine yakışanı bilen hanımın hali başka oluyor.Çok da güzel bir ailen var, Allah ayırmasın :)

    YanıtlaSil
  22. maşallah,allah nazarlardan saklasın sizi..çocuklarımız çok çabuk büyüyor,eski resimlere bakınca ağlayasım geliyor bazen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demekki eski resimlere bakıp ağlama sendromu bir tek bende yokmuş :) çok teşekkür ederim

      Sil
  23. Yasemincim nice nice mutlu sağlıklı huzurlu yıllara birlikte girmeniz ve geçirmeniz dileğiyle diyor elbiseyi çok beğendiğimi belirtmek istiyorum... Simli bluza da bayıldım hepsi birbirinden güzellermiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoooooooookkk teşekkür ederim şenaycım sağolasın:)

      Sil