6 Kasım 2012 Salı

SİYAH KÜRK YELEK VE DİKİM AŞAMASINDAKİ KAMUFLAJ


Bu kürk yelekleri bilmeyen yoktur herhalde,kıyamet gibi her yerde :)Ama ben kumaşı neredeyse bedavaya  bulunca oturup kendim diktim.Annem sağ olsun  geçen kış geldiğinde bana astarlamayı da öğretmişti.


 Bu kumaş aslında yatak örtüsü peluşu olarak geçiyor kumaşçılarda ama diğer suni kürklere göre daha yumuşak olduğu için bunu tercih ettim.İçine de elimde olan siyah bir penyeyle astarladım.Ama kumaşı biçme aşaması korkunçtu.Evin her tarafı siyah tüy oldu ,inanılmaz dağılıyor.Çok dikkatli kesmek gerekiyor,mümkünse balkonda kesin.Şu sıralar  aynı kumaşın beyaz renginden kızımla kendime takım kapüşonlu ceket yapasım var ama gözüm pek yemiyor. :)


          Geçen postlarımda paylaşmıştım yeni aldığım kamuflaj kumaşı.Bugün biçtim ama kısa bluz mu olsun yoksa uzun tunik mi kalsın karar veremedim.Yaka ,kol ve etek uçlarına yine siyah bant dikip,minik birde cep yapmayı planlıyorum.Bir iki güne bitirmeyi umuyorum inşallah:)
                                                                                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                                                                                                                                     
 Canım annemle Antalya Işıklar caddesinden bir kare :)  Bu arada Nazın üstündeki pembe montu da ben dikmiştim.BU YAZIMDA  bulabilirsiniz.


42 yorum:

  1. Gercekten cok yeteneklisiniz dikim konusnda. Elinize saglık :)

    YanıtlaSil
  2. masallahh yaaaa.her baktıgımda kısnkclıktan hemen dua okuyorum nazar etmeyım dıye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Serpil abla ama siz hep güzel gözlerle baktığınız için birşey olmaz merak etmeyin :)

      Sil
    2. ınsallahh kuzummm..ALLAH a emanetsınız....

      Sil
  3. kamuflajın son halini merak ettim doğrusu üzerinizde,yelek zaten hazırdan farksız olmuş elleriniz dert görmesinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Büşracım :) Kamuflaj güzel oldu ama desenlerden dolayı biraz iri gösterdi beni :)

      Sil
  4. kamuflaj çok güzel olacağa benziyor. yelek te süper güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. çok zarifsiniz yasemin hanım:)

    YanıtlaSil
  6. bloğuma katılırsanız sevinirim

    www.gulhanmiray.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Subhanallah bu zamanda bu kadar beceri marifet, TEVAZU ve HANIMEFENDİLİK... Laçin hanımla ikiniz çok farklısınız:) Allah nazardan korusun sizi ve ailenizi, yavrularınız ve eşlerinizle uzuun ve mutlu bir hayat nasib etsin Allah size:) hep böyle faydalı ve örnek olun insanlara...Saadet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdiye kadar bloguma gelen en güzel yorumu siz yazdınız çok çok teşekkür ederim ,onurlandım gerçekten .SEVGİLERİMLE :)

      Sil
  8. ellerinize sağlık becerikli hatunları kıskanıyorum çokk:) Antalya dedin bak kötü oldum

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Yasemin hanım BİR ANNENİN yorumlarına kesinlikle katılıyorum yaptıklarınız ve içtenliğinizle bence kısa zamanda gönülleri fethettiniz,bende hergün önce bir facebooka sonra size bakıyorum .Hep böyle devam edin inşallah AYSUN

    YanıtlaSil
  10. yasemin eline sağlık yelek süper olmuş... seni her gördüğümde özeniyorum :) elimde kumaşım olsa girişicem biraz bu işlere inşallah bu ccumartesi bakırköy pazarını karıştırmaya gidicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yerimede gez aslıcım ne kumaşlar vardır şimdi orda ah ah :) Teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  11. Çok şık olmuş güle güle kullanın.bende aynı peluş kumaşdan atkı yapmıştım kendime kullanışlı oluyo kalan kumaşınız varsa değerlendirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur hanım atkı fikriniz çok hoşuma gitti bu kış gene niyetliyim peluş kumaştan kesin yapıcam bir atkı :)

      Sil
    2. Yakın zamanda bloğumda yaptığım atkıyı yayınlarım sizede değişik fikir olur belki :)

      Sil
  12. Çok güzel olmuş. Şu astarlama işini adım adım gösterseniz pek iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiğdem hanım teşekkür ederim,en kısa zamanda inşallah

      Sil
  13. merhaba
    Ayşe ablamda gördüm sizi
    Antalya :) sevindim
    elinize sağlık çok güzel diktikleriniz
    o peluşun beyazından geçen kış bolero yapmıştım bende amamın her yer küçük küçük tüycüklerdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sormayın felaket kesim işlemi :) Hoşgeldiniz bu arada

      Sil
  14. Yine aynı şeyi yazmayayım dedim ama yine beğendim :) Yine eline sağlık, kamuflajda gözüm kaldı ama evet desen beni de toplu gösteriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Ebrucum :) olsun sen gene yaz sensiz olmaz :) çok öpüyorum

      Sil
  15. Hepsi birbirinden güzel. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. military akımı devam ederken kamuflaj elbise çok yerinde olmuş ;))

    YanıtlaSil
  17. iyi günlerde giyin yelek süper olmuş:)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel bir yelek olmuş.Bayıldım.İyi günlerde giyin.Şu acemiliğimi bir atsam bende istiyorum bir yelek dikmek ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güneş yelek dikmek en kolayı dikebilirsin rahatlıkla :)

      Sil
  19. Blogunu ilk gördüğümde böyle hoş kokoş bir bayandan bu kadar marifet beklemiyordum. Yaptıklarının hepsi usta birinin elinden çıkmış gibi sanki eğitimini almış gibisin ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sadece siz değil beni fazla tanımayan herkesin görüşü ilk etapta bu oluyor ne yazık ki :) sen yemek yapmasını biliyormusun diye soranlar bile oluyor :) Benim annem ve babamda inanılmaz yetenkli ellere sahipler ,halamda iSTANBULDA ünlü bir modacı ,aynı zamanda özel bir kursta hocalık yapıyor.Sanırım biraz genetik bizde:) Babamın işi gereği hep fabrika dolusu kumaşların ve incik boncukların içinde büyüdüm ben :)Babamda baba mesleği olan gelinlikçiydi ve sünnet aksesuarları üreten bir tekstil atölyemiz vardı ama artık emekli oldu .

      Sil
  20. hatice doğan8 Kasım 2012 12:27

    sanatçı bir aileden geldiğiniz belli zaten ,ürettikleriniz çok profesyonel ama neden hostesliği seçtiniz ben onu anlamadım.Yoğurt kabından saksı,keçeden taç yapanlardan geçilmiyor bloglar.Sizin de bu kadar ilgi görmeniz gayet normal haliyle hem güzel hem becerilikli hemde çocuklu olunca idol oluyorsunuz bir yerde bence bu avantajınızı blogda değilde başka yerlede değerlendirin derim bir abla tavsiyesi olarak

    YanıtlaSil
  21. Ben de mesleği ve hobileri arasında pek bir alaka bulunmayanlardanım:p El becerilerine ve mutfağa olan ilgim taa çocuklukta başladı aslında, canım annemin sayesinde:) Dünyalar tatlısı kızınız da bu yüzden çok şanslı;) El becerileriyle ilgili paylaşımlar arttıkça bir paylaşım kirliliği söz konusu oluyor maalesef, Hatice Hanıma katılıyorum bu açıdan. Bu yüzden böyle dolu dolu bir blog, içten ve birbirinden güzel paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim. Sitenizi ilgiyle takip ediyor olacağım. Bizim de, aklınıza gelebilecek her konuda paylaşımda(soru, cevap, blog yazıları) bulunduğumuz bir sitemiz(www.cuhela.com) var, şayet uğrarsanız sizi ve değerli paylaşımlarınızı Cuhela'da da görmekten mutluluk duyarız:)

    YanıtlaSil
  22. Burcu hanım tabiki uğrarım çok teşekkür ederim sevgilerimle :)

    YanıtlaSil