12 Kasım 2012 Pazartesi

SİYAH KADİFE


Geçen yılbaşı ilk kez boğazlı siyah bir kadife bluz diktim.Kalıbını ise triko bir bluzumun kalıbından çıkarmıştım.Ama ne yazık ki boyunu biraz kısa kesmişim aynı kumaştan bulunca etek ucundaki bandı söküp daha uzun bir bant yapıcam.Nazın üzerindeki dalmaçyalı  polar takımını da yine geçen kış dikmiştim.Yeni çok güzel polarlar aldım kızımla kendime takım bir şeyler dikmeyi planlıyorum .



                     Ön yaka ve kollarına drapeler koydum .Kollarında da makine lastiği kullandım.

Kollarda ki büzgüyü ve makine lastiği kullanımını merak edenler için resimlemek isterdim ama geçen kış diktiğim için ayrıntılı olarak koyamadım.İlerleyen zamanlarda buna benzer bir elbise yapmak var aklımda o zaman post olarak yayınlarım :)
Kadifenin duruşunu ,havasını çok seviyorum.Kadife seçiminde  kumaşın kalitesi çok önemli aksi halde sonuç hüsranla sonuçlanabiliyor.


55 yorum:

  1. Haydi ilk yorum benden olsun, kadife hiçbir şeyim yok :) Hiç giymedim desem yeridir. Bu kış bordo kadifelerde gözüm kalıyor ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benimde çok hoşuma gitti bordo kadifeler :)

      Sil
  2. Sırf güzel olduğunuz için bu kadar ilgi görüyorsunuz yoksa kayde değer hiç bir şey göremiyorum ben bu blogda .Bence siz bir ajansa kayıt olun daha çok para kazanırsınız .Dikiş,nakış boş işler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neriman hanım emin olun çok para kazanmak gibi bir derdim olsaydı hostesliği bırakmazdım.Ayrıca benim geleceğe yönelik çok daha kalıcı planlarım var,siz bence yanlış sayfadasınız .

      Sil
    2. Neriman hanımın amacını anlaş değilim neden bazı insanlar kırıcı ve kotu enerjilerini bu sekilde dile getirir anlaş değilim!blogu isterseniz takip edersiniz begenmezsenizde yine sizin elinizde acmayiverirsiniz olur biter,iyi ya da kotu ürettiğiniz icin emeginiz icin sizi takdir ediyorum Yasemin Hanim,ayrıca cevap verme seklinizle de kalitenizi kanıtlamış oldugunuzu düşünüyorum.dilerim hersey planladığınız gibi olur

      Sil
    3. Melda hanım çok teşekkür ederim :) çok doğru şeyler yazmışsınız

      Sil
    4. Neriman Hn yaptığınız yorum kompleks sahibi bir insanın birebir tepkilerini yansıtmakta. Anlıyorum ki aynada ki görünüşünüzden hoşnut değilsiniz. Ancak bu duygudan güzel insanlara nefret duyarak değil kendiniz için birşeyler yaparak kurtulabilirsiniz. Bir uzmandan yardım almanızı nacizane tavsiyem olarak kabul edin. Yoksa görünüşünüzü geçtim, ruhunuz çirkin ve şişman bir kadın olmaya başlamış.

      Dikiş konusuna gelince, evet ben de yaseminin paylaşımlarında yeni veya işe yarar görmüyorum. Ama hergün giriyorum, çünkü beni motive ediyor. O nirşeyler yaptıkça benim de yapasım geliyor. Bu yüzden hergün blogunu ziyaret ediyorum. Teşekkürler yasemin hn. Her paylaşım için... hepinize güzel günler, neriman size de allah şifa versin... Anonim yayınlıyorum ancak takip edeceğim bu yazıyı mail adresinizi yazarsanız maille de cevaplarım.

      Sil
    5. nerıman hnmı gectım o ardnıyetını zaten bellı etmıs ama adsızcım sızı anlayamadım madem ıse yaramaz ve yenı bıseyler bulamıyorsun nıye ısrarla takıp ediyorsun sonrada baktıkca motıve oldugunu soyluyorsun bıraz tezat olmus ve komık.ben yasemın hanımı cok yakından takıp edlyorum ve bu gıbı polımıklere cok kızıyorum.evet haklısıız yenı bısey cıkarmıyor canta yada kıyafet onceden bulunmus ve yapılmıs bısey bız yapılanlara yaratıcılıgını katıp el işimizi geliştiriyoruz diyorum.bu zamanda hersey fabrıkasyon ımalat el işi birşey gördüğünüz zaman neden takdır etmek bu kadar zor.yasemin hatım sizin takdire sayan bir yetenegınız var. bugun sacımı boyle yaptım elıme oje bu renk surdum dıye anlamsız blog acarnlardan ziyade sizi takip etmek benım için bir zevk..sevgilerr

      Sil
    6. Yuh laflara bak, kod adı neriman olan yorumcu sanırım sen bu kadar yorum almadığın için biraz kompleks yapmışsın bunun başka bir açıklaması olamaz :)) Rabbm herkese güzellik bahşeder ama kimileri senin gibi zıt taraflarını ön plana çıkarır ;)

      Sil
  3. bluz çok güzel olmuş, kadife benim cesaret edemeyeceğim bir kumaş malesef. Bu arada güzel olduğunuz için sizi takip etmiyorum yasemin hanım yaptıklarınızla ilgeniyorum sadece emin olun. zaten dikkat ettiğim kadarıyla takip edenlerin neredeyse tamamı bayan. insanlar bazen konuşur ama ne düşünerek konuşur inanın anlam veremiyorum. dünyaya güzel gözlerle baksak ne güzel olur halbuki olumsuzluk neden var bilmem...sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet kadife biraz zor bir kumaş diğer konuya gelince konuşmaya hiç gerek yok

      Sil
  4. sahane olmuş canım ve yıne cok yakısmış..bu sene anne kız bır örnek kıyafetler cok moda..sabırsızlıkla bklıyorum yenı cicilerınızı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim serpil abla.Bende dikmek için sabırsızlanıyorum :)

      Sil
  5. Kadife ancak bu kadar güzel dikilebilir süper olmuş lütfen Neriman hanımın tabii adı buysa yorumuna aldırmayın keşke silseydiniz yorumu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakaret içermediği sürece hertürlü olumsuz yorumu yayınlıyorum .Silmeye gerek görmedim.

      Sil
  6. Ben kadifeyi hiç sevmem hayatımda da yeri yoktur çünkü dokunamıyorum :) Onun için hiç bir kadife eşyam ve eşyamız yok :) Senin de dediğin gibi bazı şeylerde çok güzel duruyor kadife. Özellikle kışlıklarda kullanılınca hoşuma gidiyor senin bluzunda çok güzel olmuş :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim eşiminde kadifeye karşı alerjisi vardır bu yüzden iyi anlıyorum seni.Kadife giyince yanıma bile yaklaşmaz kendileri :) Bu arada teşekkür ederim :)

      Sil
  7. yine çok güzel olmuş ellerinize sağlık şu yorumada söylenmeden geçemicem sayfanızda kayda değer birşey yoksa niye bakmış acaba çekemiyormu ne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sanırım bu tarz yorumlar çıkacak karşımıza .Teşekkür ederim kardelen

      Sil
  8. kızın da sen de çok tatlısınız.bluz çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkkkkkkkkkkk teşekkür ederim mormenekşeler :)

      Sil
  9. :) e hem güzel hem becerikli hem yardımsever olmak insanların başına iç açıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne güzel bunları duymak çok teşekkür ederim

      Sil
  10. hımmm çok şık olmuş ellerine sağlık yasemincim...
    neriman hanım kendi ilgi alanına göre bloğunu boş bulmuş olabilir ama ben dikiş adına bloğundan güzel fikirler edinebiliyorum. ve eleştirilere açık olduğun için seni tebrik etmek istiyorum. tabiki neriman hanım fikrini özgürce söyleme hakkına sahip ama ben olsam böyle bir yorumu silmeyi tercih edebilirdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim X madame.Neriman hanım yapmış bir saygısızlık üstüne bir saygısızlık da ben yapıp yorumu silmek istemedim.

      Sil
  11. yasemin hanım ellerinize sağlık..ana kız bayılıyorum size bence neriman hanıma yapmıs oldugunuz yorum cok yerinde siz cevabınızı sizi begenenlerle sayfanzı takip edenlerle vermiş oluyorsunuz kendı adıma söyleysem size hergün bakıyorum acaba bugün ne dikmiş diye.bir anne olarak nasıl zaman buluyorsunuz saşıyorum size.bu arada facebook sayfanızda derya baykalın programına katılacagınızı okudum tarıh belliyse söyleyinde kacırmayalım :) iyi aksamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yonca hanım :) Program için henüz kesin bir tarih verilmedi kesinleşince zaten blogda paylaşırım.

      Sil
  12. Helal olsun valla Yasemin. Kadifenin dikişi zordur. Ama asıl zor olan şey işini gücünü bırakıp düzeysiz yorumlar yapanlara gösterilen sabırdır. Seni kutluyorum. Hem kadife bluz hem de gösterdiğin olgun tavır için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsüm hanım çok teşekkür ederim sizin gibi bir büyüğümden bunları duymak beni çok mutlu etti :)

      Sil
  13. Ellerinize sağlık Yasemin hanım:)model ve kumaş seçiminiz harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özlem hanım bende çok beğenerek almıştım kumaşı :)

      Sil
  14. Kadife kumaşı bende seviyorum sizin çalışmanızda çok güzel olmuş.Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  15. Yasemin'ciğim senin içinin güzelliği yüzüne vurmuş harikasın zevkle takip ediyorum ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap hanım eksik olmayın :) sevgiler bizden ,çok teşekkür ederim :)

      Sil
  16. İstanbul da olsan alıcam kumaşımı gelicem sana :) ben de kadifeyi çok seviyorum hele siyah benim rengim :) yanlız kalkıpta şunu dikemem sıkıntı gelir :)
    ayrıca karakterinden dolayı seni tebrik derim... ben de yorumu silerdim herhalde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım Bakarsın Antalyada yolun düşer o zamanda alıp kumaşlarını gelebilirsin ,herzaman başımın üstünde yerin var.Çok teşekkür ederim ayrıca,çok öpüyorum :)

      Sil
  17. vallahi bravo diyorum, çok güzel olmuş... ayrıca yaptığınız tüm işleri de bir dikişsever olarak beğeniyorum. Neriman hanım da şunu atlamış, bir bayan güzelse bayanlar tarafından ilgi görmez kıskanılır genelde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok doğru dediniz bahar hanım :) çok teşekür ederim

      Sil
  18. çok güzel olmuş ellerine sağlık kadifenın asaletı başka....evet çok güzelsin hemde beceriklisin iyi bir annesin oda hırsından çatlasın deli mi ne:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim huzur moda,çok tatlısın :)

      Sil
  19. bu kadifeye bayılırım!! çok güzel ve çok şık olmuş :) güzel günlerde giy

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuş. kızınızın polar montuna da ayrıca bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiğdem hanım eksik olmayın,bende çok severek dikmiştim kızımın montumu :)

      Sil
  21. maşallah canım ellerinden resmen sanat dökülüyor, kızın çok şanslı böyle yetenekli bir annesiolduğu için güle giyin cicilerinizi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim moral oldu yorumunuz bana :) bu postuma eleştiriler aldım da biraz :)

      Sil
  22. Süpper olmuşş :) Ellerine sağlık, eleştiriler almaya başladıysan sen olmuşsun demektir :) Ben kadife hem de siyah bir şey diksem kedimiz sağolsun onu bembeyaz tüy eder :) Aah ah ama sana çok yakışmı hele sarı saçlarınla çok uyumlu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkür ederim acemi terzi yine çok güzel yorumlar yazmışsın .Ne yazıkki kadife öyle yapışıyor tüm kıl,tüyler ama çok asil duruyor :)

      Sil
  23. anne kız cicilere bayılıyorum yaa..hatta bi marka var journey gibi bi ismi var abiyeler pijamalar hepsi anne kız..sizden de harika şeyler çıkıyo yasemin hanım ben de merakla bekliyorum ne diktiğinizi..hatta annemden dikiş makinesini istedim sizden gelen ve takip ettiğim bloglardan gelen ilhamlarla dikişe de sardım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim esra hanım .Size ilham olabiliyorsam ne mutlu bana :)

      Sil
  24. Meyve veren ağaç her zaman taşlanır yasemin kardeş. Dünya hazımsızlar dünyası. Böyle çıban başları her zaman karşımıza çıkıyor maalesef. NERİMAN çok mertsen bu kadar milletin yorumuna cevap versene kendini savunsana. Yada biraz boş gördüğün dikiş nakışla uğraşıp mutluluğu yakalasana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda hanım sinirlenmeyin boşverin :)) Oluyor tabii arada bir böyle dediğiniz gibi çıban başları ..İlginizede çok teşekkür ederim :))

      Sil
  25. Bloğunuzla bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine tanıştım. Çok beğendim. Yıllarca çalıştıktan sonra eve kapanmak henüz tecrübesizliklerin yaşandığı ilk çocuğu büyütmeye çalışmak üstüne üstlük devamlı olarak birşeyler üretmek çok takdire şayan. Emeklerinize sağlık. Yeni yılınız kutlu olsun. Takipçinizim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Funda hanım ,HOŞGELDİNİZ :)) SİZDE MUTLU YILLARR

      Sil