21 Kasım 2012 Çarşamba

LEOPAR


 Aslında bu postumda deri kollu elbisemi yayımlayacaktım ama son anda deri cepleri iptal etmeye karar verdim.Ne yazık ki sökme sırasında siyah elbise kumaşıda biraz zarar gördü.Anlayacağınız şimdilik elbiseyi rafa kaldırdım,sanırım tekrardan dikicem :)Bende tam havalar soğumaya başlamışken boğazlı bir bluz diktim.BU YAZIMDA yine  aynı kumaştan dikilmiş bir hırka var.



Kalıbı  bir önceki yazımda bulunan KIRMIZI TUNİK le aynı.Bu leoparın sadece boyunu kısalttım.



Aslında kalan parçadan da Naza tayt dikecektim ama ne yazık ki kumaş yetmedi.Ama olsun bundan sonraki dikiş çalışmam kızım için.


Bu iki polardan kızımla kendime takım alt üst eşortman yapıcam.Alt siyahlar hazır bile ,şimdi sıra üst kapüşonlu leoparlarda :)

31 yorum:

  1. canım benim çok beceriklisin...
    sanada çok yakışmış leopar buluz...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık, çok hoş olmuş canım. takımı görmek için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş canım,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. gördüğüm kadarı ile leopar düşkünüsünüz:)

    YanıtlaSil
  5. Sayenizde leopar sevmeye başladım size çok yakışıyor saçınız ve teninizin rengiyle inanılmaz uyumlu güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  6. Oh maşallahh hiç boş durmuyorsun :) Şu sökme işi çok kötü olmuş gerçekten, o kadar emek var sonunda ufack bir hasardan tüm kıyafet heba olsun :( nankör kumaş :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sormayın koca günüm ve kumaşım ziyan oldu :(

      Sil
  7. yasemıncım yıne döndünmü leopar a:))9 cok şıksın canım..maşallahhh...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Evet yine leopara dadandım Serpil abla :)

      Sil
  8. Çok güzel olmuş güle güle kullanın eşofmanların kumaşıma çok uyumlu olmuş kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  9. Sizin kadar olmasa da bende bayılıyorum leopara. Elinize saglık :)

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlısınız maşallahh size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysun hanım mailinizi aldım çok teşekkür ederim

      Sil
  11. çok güzel olmuş,sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  12. çok şık olmuş,polardan eşofman takımı da süper olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yavaştan dikmeye başladım eşofman takımları :)

      Sil
    2. çok hızlısınız merakla bekliyorum,bu arada bana da ziyarete beklerim :)

      Sil
  13. Ellerin dert görmesin. Çok başarılı

    YanıtlaSil
  14. Çok beceriklisin yasemincim maşallah
    eline sağlık ayrıca

    YanıtlaSil