25 Kasım 2012 Pazar

LEOPAR POLAR TAKIM


         Bu hafta gelen siparişlerden kafamı kaldıramadım desem yeridir.Elimden geldiğince gelen istekleri karşılamaya çalıştım ama en büyük sıkıntım yine kumaş  bulamama derdi oldu.Bana kalan vakitte de kızımla kendime sıcacık bir polar takımı diktim.



                                     Üstünü leopar kapüşonlu,fermuarlı yaptım.Altını ise siyah polardan diktim.


                                                                                     Baba kız aşkı :)


   Ve son dikiş projem de siyah kadife ve siyah peluş .Siyah  kadifeden kapüşonlu bir model yapıp yine kapüşonun etrafını kürkle süsleyebilirim.  HOŞÇAKALIN :)

50 yorum:

  1. anne kız ne kadar tatlı, ne kadar şık olmuşsunuz öyle ellerinize sağlık! maaşallah kızınız da çok şeker, büyünce sizin kadar güzel olacak:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Melislicious .Şansı bahtı güzel olsun o bana yeter :)

      Sil
  2. Ne kadar güzel olmuş öyle, yeni takımıda merakla bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Miray .En kısa zamanda inşallah :)

      Sil
  3. harika olmuş Yasemin yine süpersin sen ya :)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlısınız maşallah. Leopar polar takımlar yok yakışmış. İyi günlerde güle güle giyinin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Mirayet hanım ,çok teşekkür ederim

      Sil
  5. gerçekten güzel olmuş elinize sağlık..bende acaba ileriki zamanlarda harçlığımı çıkara bilir miyim ah ahh!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi neden olmasın Ceyda hanım .Çok teşekkür ederim

      Sil
  6. Anne kız harikasınız. Kadife ile ne yapacağını merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapüşonlu hem kokoş hem spor birşeyler planlıyorum ama bakalım o ana ne eserse :) Çok teşekkür ederim Seher hanım

      Sil
  7. oooyooyyy maşaallahh kendıne kızına yaptıgı gıbı sipeişde alıyosun he kuzummm...ALLAH nazarlardan korusun...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş takımlarınız Yasemin bayıldım. Çok da kullanışlı olacak sizin için bu havalarda güle güle giyin anne kız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şenaycım,Antalya için çok rahat oluyor bu polarlar pek kara kış yaşanmıyor buralarda :)

      Sil
  9. Süper görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  10. harika olmuş canım.anne kız çok şık olmuşsunuz.iyi günlerde kullanman dileğiyle.diğer projeni merakla bekliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  11. MERAL YİĞİT25 Kasım 2012 21:19

    Yasemin hanım kızım 5 yaşında kızımın ölçülerini verebilsem prensesimede dikmenizi rica etsem :) Hemen mail atıyorum size MERAL

    YanıtlaSil
  12. Kumaş bulamamana şaşmalı
    Tüm leoparları sen mi alacaksın,
    Çok güzel bir ikili takım olmuş kızınla sıcacık
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bunu kastetmemiştim gül kokuları yazım pek açıklayıcı olmamış galiba .....

      Sil
  13. al bu leoparı kızına dik deseler yok canım çocuğa leopar hiç olurmu der insan,ama siz öyle güzel kullanmışsınızki leoparı bayıldım :)bir çocuğa bu kadar yakışır ancak.Çok ince zevklere sahipsiniz bravo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet insanlar genelde çocuklara hep çiçekli böcekli şeyler alıp giydirmek istiyor am ben her türlü rengi ve deseni giydiriyorum kızıma.Birazda farklı olsun istedim :)Çok teşekkür ederim

      Sil
  14. İnanamiyorum ya daha bir kac gun once kumaslari fermuari filan goruyoruz bi kac gun sonra sanki sihir yapilmis gibi bitmis hali senin ve tatli çitlenbigin uzerinde,bu harika bise ya cok beceriklisin gercekten kutluyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubacım ne güzel şeyler yazmışsın gene çok teşekkür ederim :) biraz kendimden ,uykumdan ve kızımdan çaldığım vakitlerde yapıyorum inan küçük bir çocukla bunları yapmak gerçekten zor :) Ama dikiş aşkı bu olda gerek bazen şu hobilerim olmasa hayatım daha kolay olurdu diye düşüniyorum :)

      Sil
  15. oooh yesinler sizi ana-kız ne kadar tatlısınız maaşallah
    diktiklerini hayranlıkla takip ediyor ve tembelliğimden kurtulup yeni şeyler üretme aşkıyla doluyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ayamaya birazda olsa sizi motife edebiliyorsam nnnne mutlu bana :)

      Sil
  16. allahım bu ne tatlılık :) 41 kere maaşallahh ne kadar pozitifsiniz ..

    YanıtlaSil
  17. anne kız takımın çok güzel olmuş canım...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  18. Anne kız bu ne şirinlik, bu ne güzellik. Bu arada diktikleriniz hakikatten tam Antalya havasına uygun. Rahat ve bir o kadar şık modeller olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Polar takımlar süper olmuş tebrik ederim keşke bendede kabiliyet olsa!

    YanıtlaSil
  20. anne kız ne güzel olmuşsunuz :)) Ellerine sağlık mutlu günlerde giyinin

    YanıtlaSil
  21. maaşallah cnm ne tatlı olmuşunuz Allah nazarlardan saklasın pek cici pek şekersiniz

    YanıtlaSil
  22. bayıldım çok şık olmuş:) fotoğraflara ayrı bayıldım, mutluluk tablosu:) böyle güzel aileler gördümmü içime huzur veriyor . Allah, huzurunuzu bozmasın. senin küçük cimcime de küçük yavru leoparlar gibi pek sevimli, pek güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) çok teşekkür ederim filiz hanım yavru leoparım çok cadı son günlerde hiç sormayın :)

      Sil
  23. Allahımmmm, ben günlerdir beli şu kalın lastikli büzgülü bir etek nasıl dikebilirim diye karalar bağlamış düşünürken, siz hem mont altına eşofman; OOOOOOOOO oluyormu ama yaaa ;D maşallah tatlım nazarlar değmesin hiçbirinize. Böyle yetenekli insanlara bayılıyorum, çok güzel işler çıkarıyorsun ortaya, öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim :) eksik olma...

      Sil
  24. Allahım allahım çok tatlı olmuşsunuz =) ahdım var bende kızım olursa böyle takım giyinicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım anne kız takım giyinmek benimde çok hoiuma gidiyor :)

      Sil
  25. anne kız maşalAllah çok şıksınız..Sevgiler..

    YanıtlaSil