9 Kasım 2012 Cuma

KAMUFLAJ

 Bu seneki military akımına bende uydum ve geçen postlarımda paylaşmış olduğum kamuflaj jarse-penye karışımı kumaştan bir tunik birde YASEMİN BUTİK  için  kısa bluz diktim.Yaka,kol ve etek uçlarında yine siyah jarse kumaştan bant kullandım.Desenler iri olduğu için biraz geniş gösterdi galiba beni ama olsun ben çok sevdim.



36 ve 38 beden uygun olarak diktim ve fiyatını da çok uyguna koydum.Vaktim oldukça ara ara kendi tasarımlarımı sizlerle paylaşmaya çalışıcam.


Siyah suni deriden birde clutch çanta dikmeyi planlıyorum .Tasarımlarımı satın alan mağaza çantaları blogda  dikim aşamalarını vermemi istemiyor ama ben bu seferlik sizler için aşamalı olarak  bir sonraki postta yayımlamayı düşünüyorum.Zaten çok basit bir model ,biraz dikiş bilgisi olan herkes dikebilir.Çünkü herkese faydam olsun,herkes üretsin istiyorum bilgilerimi kendime saklamak isteseydim zaten bu blogu açmazdım.ŞİMDİLİK HOŞÇA KALIN :)


39 yorum:

  1. yine harika olmuş ellerine sağlık, bir de beni iri gösterdi demişsin :) senin gibi birini ne kadar iri gösterebilir lütfen... harikasın harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy buna sevindim işte çok teşekkür ederim :) prova mankeni alabildinmi.

      Sil
    2. hayır daha çıkamadım çarşıya, servisle gidip gelince işe vakit bulamıyorum, çocukla çarşıya çıkmakta ayrı bir tantana hak verirsin, eşimi kandırabilirsem halledicem inşallah o işi :) bu arada satış bloğunda hayırlı uğurlu, bol kazançlı olsun inşallah

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim.merak ettim o yüzden sordum :)

      Sil
    4. evimiz özdilek'e çok yakın olduğu için genelde herşeyimi orda halledebiliyorum o sebeple çarşıya 2-3 ayda bi çıkabiliyorum ne yazık ki. ben bu gidişle netten falan sipariş vericem galiba, biraz pahalıya mal olucak ama napayım... teşekkür ederim ilgilendiğin için :)

      Sil
  2. çok şık bence de harika olmuş

    YanıtlaSil
  3. ayy allahım ne tatlı bir kadınsan sen ya bak bak dur hele diktiklerin süper .

    YanıtlaSil
  4. Ooo hayırlı olsun butik işine de çok sevindim canım eline sağlık tebrik ediyorum bütün çalışmaların için :)

    YanıtlaSil
  5. çantayı dört gözle bekliorum yasemin hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kamuflajı çok beğendim ama biraz kiloluyum 42 bazen 44 beden giyiyorum bana göre dikerseniz çok sevinirim yasemin hanım sizden haber bekliyorum sevil

      Sil
    2. sevil hanım satışta olan sadece 2 kamuflaj var onlarda 36 -38 beden .

      Sil
  6. Hızınıza hayranım Yasemin hanım kısanzamanda çok güzel çalışmalar yapıyorsunuz Elinize sağlık.çantayı bende sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim nur hanım diker dikmez hemen koyarım :)

      Sil
  7. şahane olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş Yasemincim :) Ellerine sağlık ve Butiğin de hayırlı olsun bol kazançlar diliyorum :) Ayrıca kalın falan da görünmemişsin sana öyle gelmiş yanılmışsın dal gibisin maşallah :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık çok güzel olmuş deri çantanın dikimini sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) inşallah yayınlıycam

      Sil
  10. bi kaç gündür yoksun kesin bombalar geliyo demiştim,gecikmemişsin..ellerine sağlık yine çok hoş şeyler çıkmış..bi de sen ne giysen yakışıyo gerçekten maşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim esracım güzel yorumun için :)

      Sil
  11. bu yasemın butık ankaraya gelmezmı hıc gardrobuyla falan :))) olmuyo ama boyle..bı seneycıma böyle kıskanarak bakıyorum bır de sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpil abla çok teşekkür ederim .Ankaraya gelmem çok soğuk orası :)

      Sil
  12. heyyyy ama bu çok güzel yaaaaa :) eğer kamufulaj geniş gösterdi falan diyosan gönder bana birazda beni geniş göndersin yasemincim :) şaka bi yana çok şık olmuş gerçekten ellerine sağlık ayrıca kendine haksızlık etme çokta yakışmış sana güle güle giy cnm inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mervecim :) biz kadınlar bilirsin hep bir kilo takıntımız vardır :)

      Sil
  13. Gene harikalar yaratmışsınız güzel anne :)

    YanıtlaSil
  14. Yasemincim sen dikişi kendi kendine mi öğrenmiştin acaba? Kaç yıldır dikiyorsun bir de? Maşallah öyle güzel şeyler çıkarıyorsun ki, girişimciliğin adına seni kutluyorum ayrıca..Allah hayırlı bol kazançlar nasip etsin

    YanıtlaSil
  15. sadece 1 yıl oldu dikişe başlayalı :) zaten öncesinde hosteslik yapıyordum.Herhangi bir eğitimim yok çok meraklı olduğum için hep araştırırım.Bizim ailede genetik galiba .Halam istanbulda modacı ve stilist.Annemdeçok güzel şeyler diker biraz da ondan göz aşinalığım var galiba.Babamın da sünnet aksesuar ve kıyafetleri üreten bir fabrikası vardı ama şimdi emekli oldu.Ben hep kumaş ve süslü taşların içinde büyüdüm yani.Güzel yorumunuz içinde çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  16. Yasemin'ciğim uzun zamandır bloguna bakamamıştım harika işler yapmışsın hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık.Butik için tebrik ederim her şey gönlünce olsun.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkür ederim mehtap hanım sizden bunları duymak ne güzel :)

    YanıtlaSil
  18. Kesinlikle çok yakışmış.Elinize sağlık.Çantayı ve diğer harika tasarımlarınızı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  19. çok yakışmış sana, fıstık gibi olmuşsun maşallah :) kamuflaj desen bir kadına bu kadar mı yakışır canımm !!çok da güzel oturmuş kalıbı üzerine çok başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo ne güzel yorum böyle :) çok teşekkür ederim filiz hanım

      Sil
  20. Tebrik ederim,çok güzel şeyler var bloğunuzda,ellerinize sağlık:)bir de nereye baksam leopar,ben de çok severim leoparlı desenleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim .Evet leoparı çok seviyorum :)

      Sil