30 Kasım 2012 Cuma

KADİFE VE KÜRK

Kapüşonlu yeni cicimi bitirir bitirmez hemen ilk gezmede giyip fotoğrafladım.Kapüşon ve kol ağızlarına peluş kürk kumaştan parça koydum.Daha önceden dikmiş olduğum üzerimdeki kürk yelekle  gayet uyumlu oldular.


Şu Peluşları her diktiğimde cinnette geçirsem giydiğim zaman iyiki dikmişim diyorum.Kumaşa olan sinirim geçince birde kışlık mont dikicem :)


Nazın üzerindeki kırmızı kazağıda anneannesi ördü.Annem zaten daha Naz dünyaya gelmeden örgü hazırlıklarına başlamıştı.  :)


Nazın yerlerde süründürdüğü çantamı da geçem gün dikmiştim.Bir önceki postumda mevcuttur.Taşları çantaya koyup evde oynayacakmış.  :)



Ve yeni çalışmam pembe çiçekli polardan Naza mont olacak.Bir kaç güne kadar bitirmeyi planlıyorum.Görmüş olduğunuz kalıplar 80li yıllara ait  :)  Halam artık emekli olsa da zamanında modacı aynı zamanda dikiş kursunda hocaydı.Bana o verdi bu kalıpları.Çok basit ve net kalıplar.Bir şeyler deniycem bakalım :)  HOŞÇAKALIN .....

37 yorum:

  1. Ne şanslıymışsın
    halandan ötürü diyorum :)

    Ben bu kumaştan klozet takımı dikmiştim cidden sinir hele kestiğin yerden tüğleri eve uçuşması dedğin kadar var cinnet sebebi :)

    ama değmiş cidden
    ve evet birbirine uyumlu duruyolar iyikide takım dikmişsin.. :)
    halanın kalıp defterini ucundan kıyısından göstert bizde nasiplenelim canım :)

    Benimde yarın dikiş günüm acayip heycan sardı yine bugünden :)
    kocaa bi çanta hazırladım yarın kayınvalidemlere götürüp dikiceklerim için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ne yazıkki halam istanbulda onu bulur bulmaz yapışıyorum yakasına :) Kalıplarımı seve seve paylaşırım tabii ne demek :) sizede kolay gelsin .Kayınvalidenizde dikişte tecrübeli galiba

      Sil
    2. evet bnm kayınvalidem 35 yıllık terzi.. kayınpederde 40 yıllık..
      bende çırak olarak yetişiyorum yanlarında işte :)

      Sil
    3. ooooo süper asıl şanslı sizsiniz ne güzell :))

      Sil
  2. inanmıyorum Yasemincim harika olmuş çok yakışmış canımmmm

    YanıtlaSil
  3. Allah nazardan korusun ne kadar yakışmış ellerine emeğine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtap hanım,sevgiler bizden :)

      Sil
  4. çok güzel olmuş yelek ama ben tek foto görebiliyorum anlayamadım nedenini. halbuki pembe polar ne olacağını en çok merak ettiğim kumaştııııı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz pempe poları dikmedim sadece kumaşı koydum :)

      Sil
  5. Çok yakışmış gerçekten güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  6. çok şık ,çok alımlı olmuş. yerde sürünen çantaya da ayrıca bayıldım :) ellerine sağlık güzel günlerde giy :)

    YanıtlaSil
  7. Peluş kumaşla çalışmak sabır işi ortalıkta uçuşan tüyler yüzünden ben artık peluş sevdamdan vazgeçtim.Çok güzel olmuş yaka ve kol detaylarınız elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Nur hanım haklısınız peluşlar felaket insanı dikişten soğutuyor resmen.

      Sil
  8. ne kadar tatlı bir bayansınız allah nazardan korusun sizi yavrunuzuda .Dikişlerinize gelince tek kelimeyle harika

    YanıtlaSil
  9. Kumaş her ne kadar sizi sinirlendirse de, sonuç harika olmuş.Elinize sağlık.Polar kumaştan montu merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güneş sorma ya şimdide aynı peluştan mont yapıcam taktım kafaya :) bakalım nasıl altından kalkıcam :)

      Sil
  10. Peluş cidden zor bir kumaş ama sonuca değmiş Yasemin. Çok beğendim ve sana öyle yakışmış ki. Ellerine sağlık :)
    Naz'ı öpüyorum çok tatlı maşallah.
    Ve yine işlerinde kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim aslıcım :) beğenmene sevindim

      Sil
  11. Ellerinize sağlık. diktiklerinizin hepsi çok hoş görünüyor. görüşmek üzere. sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Eline sağlık çok beğendim. Ayrıca çiçekli poları da çok beğendim. Ben de yapmak isterdim ama benim kol takmalara tahammülüm yok. Çoook kolaycıyım ben:)O kumaş var ya o kumaş çeken bilir :) Ona rağmen yelek dikicem ben de :)

    YanıtlaSil
  13. :) teşekkür ederim nurgülce .Halbuki kol takma en basit aşamalardan biridir :) Kolay gelsin ....

    YanıtlaSil
  14. Hahaha :D Kumaşa olan sinirin geçince ha ;) Çok güzel olmuş o kapüşonlu ya, sen bu kalıpları burda dergisinden mi kullanıyorsun çünkü hiç rastlamıyordum diktiklerine dergide. Yoksa kalıpları kendin mi çıkarıyorsun.. On parmağında on marifet bacımın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burda dergilerindeki kalıplar bana hiçmi hiç uymuyor :) bu yüzden kalıplarımıda kendim çıkarıyorum .artık ölçülerimi çok iyi biliyorum cuk diye oturuyor acemi terzi :)teşekkür ederim bu arada

      Sil
  15. Çok sevdim bunu ellerine sağlık. :]

    YanıtlaSil
  16. Ellerinize sağlık keşke benimde dikiş bilgim olsa, sizin gibi dikip giyip çıkıversem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden olmasın :) biraz çaba ve zaman ayırın :)

      Sil
  17. yine mest oldum ellerine sağlık iyi günlerde giy mütiş olmuş insanın senin gibi birde bankeni olunca deyme keyfine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoooooooooookkk teşekkür ederim :)

      Sil
    2. merhaba dikişlerinizi daha doğrusu marifetlerinizi hayranlıkla okuyup takip ediyorum.bende bazen kendim bişeyler dikiyorum ancak elde.ne yazıkki makına dikişi bilmiyorum.ve bunun için gidebilceğim kurs yaşadığım yerde yok.keşke bende makına ile dikmeyi bilseydim.....bazen bunla ilgili bilgilerde verirmisiniz...

      Sil
    3. bende kursa gitmedim kendi kendime öğrendim diyebilirim Ama dikişe ilginiz varsa makine almanızı tavsiye ederim ben elde yapılan makine dikişini bilmiyorum çünkü.Bir çok dikiş blogunda videolu anlatımlar var onlardanda yararlanabilirsiniz .sevgiler :)

      Sil
  18. yasemincim bu pelusuna bayılıyorum çok şık duruyor bende beyazını aldım yapmak için ama çok tüy döküyor dikimi bitmiş olsa bile giyimde zor olmuyormu başka ne yapabilirim ben bu kumaştan bosta kalmasın bari...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giyim sırasında hiçbir zorluk yaşamadım ben çok şık duruyor ve sıcak tutuyor ayrıca.Yelek,atkı yapabilirsin en basitinden eğer blogumu incelediysen ben bu kumaştan çanta bile dikmiştim :))

      Sil