28 Kasım 2012 Çarşamba

İKİ SİYAH TASARIM

 Son aldığım siyah kürk kumaştan aslında ceket dikecektim ama  kesim sırasında  uçuşup  ağzıma ve gözüme giren tüylerden yine korktum ve farklı bir model yaptım.Yani kürkü sadece aksesuar olarak kullanmaya karar verdim :)




Siyah kadifeden kapüşonlu bir bluz diktim.Kapüşon etrafına ve kol ağzına kürk geçirdim .Bir sonraki postumda üzerimde görebilirsiniz.


 Bu çantamı yine siyah tay kumaştan diktim.Aksesuarlar tam çıkmamış. Burda da Moschıno logo kullandım.İç astarı da her zamanki gibi kapitone.

Çantamın yuvarlak bombelerini bu makinemle zımbaladım.Her türlü zımba ,kot düğmesi,çıt çıt ve aklınıza ne gelirse aparatlarını değiştirdiğiniz takdirde çok güzel zımbalıyor.Babam Eminönü Mercandan almıştı.Artık dikiş odam taştı ıvır zıvır ve kumaşlardan.Ama aldıkça alasım geliyor bazen..Bazen düşünüyorumda şu dikiş aşkım ve hobilerim olmasaydı hayatım çok daha kolay olurdu heralde :)


56 yorum:

  1. yine çok hoş olmuş fakat sabırsızlıkla üzerinizde görmeyi bekliyorum:)özel olmazsa zımba makınasının aparatlarla beraber ne kadar oldugunu yazarmısınız bende bi süredir olsa iyi olur düşüncesindeyim...

    YanıtlaSil
  2. sanırım aparatlarıyla beraber 100 tl filan :) Kesinlikle çok faydası oldu bana sağkolum desem yeri :)

    YanıtlaSil
  3. çok doğru demişsiniz bazen sırf bu hobiler aşkına ihtiyacımız olmayan şeyleri bile yapıyoruz, hayatı zorlaştırıyoruz her gördüğümüzü bizim de yapasımız geliyo, yapmadan duramıyoruz insan eksiklik hissediyo:))) ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ne yazık ki öyle :) ne güzel tam duygularıma tercüman oldunuz

      Sil
  4. çok hoş olmuş ikiside. dikiş konusuna kesinlikle katılıyorum. ev kumaştan geçilmiyor, dikiyorum dikiyorum bitmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mügecim ev artık kumaş kokoyor :)

      Sil
  5. inan bana hayat böyle daha kolay..insan birşeylerle uğraşınca kafasına olur olmaz herşeyi takmıyo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısınız aslında tam terapi hobi aslında insana

      Sil
  6. Bluz da çanta da çok şık olmuş, ellerine sağlık.

    Bence, iyi ki böyle güzel hobilerin var. Eninde sonunda rahat batar insana.

    YanıtlaSil
  7. canim brnik dik dikmektrn zarr gelmez dikmemekten gelir inan bana ders calosmaktan vakit bulamiyorum dikmeyr delirmek uzereyim nmeger diks beni ne kadar rahatlatiyormus. hepsi cok guzel olmus ellerine saglik

    YanıtlaSil
  8. kadifeyi nasıl bu kadar güzel dikebiliyorsunuz harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar zor bir kumaş değil kadife sadece kumaşı iyi seçmek lazım çok ince olmamalı yoksa ben çok severim kadifeyi :)

      Sil
  9. Canım çok yerinde bir karar vermişsin kürk hakkında zira o konuda çok acı tecrübelerim var :-)

    YanıtlaSil
  10. bayılıyorum size ya nasıl imrendiriyorsunuz insanı sevgiler zühlal

    YanıtlaSil
  11. Herzamanki gibi muhteşem olmuşlar elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş.elinize sağlık..hazır kalıpla mı dikiyorsunuz, yoksa drapajla mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim jasea.Sorunun cevabı hiç biri .Tüm kalıpları kendi kıyafetlerimden çıkarıyorum biraz kasap işi :)

      Sil
  13. Her ikiside çok şık olmuş
    Ellerine sağlık
    Dikiş olmasa hayat kolay olurmuydu bilmem ama dikiş ruha iyi geliyor.
    Şu zımba makinasını kaça aldın her zımba için ayrı kalıp mı takılıyor ayrıca..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her zımba ,düğme ve çıtçıtların ayrı aparatları var makine toplam 100 tl ye geldi.Teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Dikiş bilmek ve böylesine harika işler ortaya çıkarabilmek ne güzel. Ellerine sağlık Yasemin ve güle güle giy. Gerçekten çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  15. ÇOK GÜZEL OLMUŞ GÜLE GÜLE GİY

    YanıtlaSil
  16. Ben evde olsam neler yaparım ne planlarım var bilsen :) Ama vaktim çok azzzz, hobisiz uğraşsız ömür geçmez geçer de boş geçer :)

    YanıtlaSil
  17. yasemıncım güzel yorumun için çok teşekkürler faqkat bence topuklu ayakkabıdan vazgeçmene engel değilki minik bebişin topuğun boyunu kısalt yeter ve şimdi minicik topuklu ayakkabılar var çok şık olan onları dene ve kendine bukadar güzel bakabılen bır ınsan topuklununda ustesınden gelır :) ve giyip alıştırmazsan hiç bir zaman alışamazsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayağımda bir kere topuklu ayakkabı varken kızımla beraber merdivenden yuvarlanmıştım sanırım biraz bu yüzden uzak duruyorum :)

      Sil
  18. bluz da çanta da çok güzel olmuş. üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Bnece hayat o zaman da çok sıkıcı olurdu çok ta kolay olmazdı :) her ne kadar dağınıklıktan nefret etsemde dikmekten, kumaş almaktan alıkoyamıyorum kendimi... bütün dikişseverler aynı durumda merak etme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle size katılıyorum . Dikiş bir hastalık sanırsam bulaşmaya gör :)

      Sil
  20. ellerinize sağlık güle güle kullanın kıskandım yine :)) çantaya özellikle bayıldım çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  21. Ellerine sağlık yasemincim çok imrendim sana =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Eksik olmayın,Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  22. çantaya bayıldım;harikaa

    YanıtlaSil
  23. maşallah çok güzeller.
    sen yoruldun gel gülüm aşure ikram edeyim:)))

    YanıtlaSil
  24. Ooo çanta harika olmuş, dünyaca ünlü markalara taş çıkartır doğrusu, ellerinize sağlık, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  25. Canım hepsi güzel ama çanta çok profosyonel olmuş. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  26. Diktikleriniz çok güzel...ellerinize sağlık çok özendim şimdi size... böyle dikiş dikebilmeyi isterdim...bu arada zımba makinası çok ilgimi çekti...blogumu izlemeye almışsınız teşekkür ederim ama yayın eklemediğim blogumdu o...sildim onu eğer izlemek isterseniz www.nevinfiliz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. vayy orada eni konu çanta atölyesi var,her alet mevcutt ne güzel ya,herşeyi yapabiliyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimden geldiği kadar yapıyorum işte bir şeyler :)

      Sil
  28. Cantaya bittim tatlim :)
    takibindeyim

    YanıtlaSil
  29. Elinize saglik cok hos olmuslar. Bizde annemle dikise basladik ama zimba makinesini bulamadik. Siz nerden aldiniz ?

    YanıtlaSil