4 Kasım 2012 Pazar

BİR LEOPAR HIRKA DAHA VE KIRMIZI BLUZ

 Geçen postlarımda paylaşmıştım sizinle bu leopar kumaşı.Ne yapsam diye düşünürken yine hırka gibi bir şey yapmaya karar verdim.Daha önce dikmiş olduğum haki yeşili leopar hırkadan çok memnun kalmadım açıkçası.Hem  dar  hemde kısa kalmıştı üstümde.Bunu çok daha fazla sevdim.Çantamıda Vietnam da bir dükkandan almıştım.



İçine herhangi bir astar kullanmadım zaten yumuşacık, tok bir kumaş.Ne penye ne jarse dokununca pazen hissi veriyor bana.  :)  Kenarlarına yine bant diktim .Düğme kullanmak istemedim ve ikişer tane küçük çıt çıt diktim.En kısa zamanda da boğazlı bir tunik dikmeyi planlıyorum aynı kumaştan.Siparişler için bile kesmeye kıyamadım bu kumaşı hepsini kendime ayırdım  bu sefer :)


                              Nazın  pek keyfi yok resimden de belli oluyordur.Aklı salıncaklarda kaldı ya :)



                        Bu kırmızı jarse bluzu bir arkadaşımın isteği üzerine diktim.Bu ay alışveriş yaptığım Antalyadaki Bursa ucuz kumaş pazarına harika jarse kumaşlar gelmiş .Farklı bir kaç rengini aldım bende kaçırmadan,yoksa ya kumaş kalmıyor yada tonlar uymuyor.Şimdilik bu kadar hoşça kalın :)

44 yorum:

  1. İkiside harika olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ne giyseniz yakışıyor ne dikseniz güzel oluyor güzel anneye sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok harikkaaa burda 0972012 model 107 nin altındaki bluz tam senlik kalıbı da kusurusuz. denemeni tavsiye ederim .sana bir coverlock şart olmuş çok rahat dikersin haberin olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk fırsatta bakıcam modele.Coverlock bende istiyorum araştırma içindeyim .

      Sil
  4. Çok güzel olmuşlar.ben leopar desenli olanı çok beğendim.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Miray benimde favorim leopar tabii :)

      Sil
  5. ooo çokkk nefıslerrr yaaa..cok da yakışmış gule gule gıy canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpil abla diyorum artık çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. yine döktürmüşünüz elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. antalya falez parkı değil mi resimdeki yer

    YanıtlaSil
  8. bayıldım tasarlayıp diktiklerinize tebrik ederim sizi 10 marifetten buldum blogunuzu bende sıkı takipçinizim artık

    YanıtlaSil
  9. Çok şık olmuşlar, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuşlar elimden gelse de ben de diksem.boyum uzun olunca her şey kısa kalıyor üstümde:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler inci,ne mutlu sanaki boyun uzunmuş daha güzel taşırsın diktiklerini işte :)

      Sil
  11. Sizi çok beğenerek takibe aldım peki iç dikişleri temizleme yönteminiz nasıl ben her seferinde terziye overlock yaptırıyorum.

    YanıtlaSil
  12. zig zag dikiş yapıyorum ben sizin makinanızda da vardır kesin ayarı..çok gerektikçe overlock için terziye götürüyorum,yoksa gerek görmüyorum

    YanıtlaSil
  13. bugüne kadar hiç leopar desenli bir kıyafetim olmadı. ama sizi gördükten sonra kendime en kısa zamanda leopar desenli bir şeyler dikeceğim, aslında daha öncelerden saten leopar desenli bir kumaş almıştım ama ne yapacağıma bir türlü karar veremedim. önerilerinizi beklerim.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer kumaşı yayınlrsanız seve seve yardımcı olurum,çok teşekkür ederim

      Sil
  14. Selam,
    Yine çok güzel olmuş. Hele kırmızı nekadar profosyonel duruyor. Ellerine sağlık. Sizli konuşmayı bıraktım sen li, hitaba geçtim. İzin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki de izin var,çok teşekkür ederim suhuba. :)

      Sil
  15. Çok şık olmuş leopar leopardır valla, hele modeli güzel olursa, hele de iyi taşıyan biri giyerse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ebrucum,çamurdanda olsa leopar leopardır dediğin gibi :)

      Sil
    2. Ben böyle diye diye salondaki yastıkları, duvardaki tabloyu, nevresimleri, kendi kıyafetlerimden bazılarını filan leopara dönüştürerek gidiyorum. Ama seninki tam aşk yani :) Hakkımızda hayırlısı:)

      Sil
    3. geçmiş olsun o zaman sende bulaşmışsın leopara :)

      Sil
  16. yasemin hanım leopar bluz ve hırkalarınıza bayıldım tek kelimeyle satışa koyarsanız lütfen haberim olsun size mail attım gizem

    YanıtlaSil
  17. Tatlım ben bu renk leopar hırka da diktim, yarın onu da yayınlayacağım:=))) Öpüyorum seni:=)

    YanıtlaSil
  18. çok güzel olmuşlar, güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
  19. Selam, gerçekten harika olmuş, Leopar deseni bir ekol zaten :) yakıştırmayı da bilmek lazım ama ki bunu konuda çok başarılısın, ellerine sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
  20. çok teşekkür ederim ,elimden geldiğince uydurmaya çalışıyorum işte birşeyler :)

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Yasemin, leopar deseni sana çok yakışıyor tabii, leopar desenini sevmekte haklısın canımmm:) çok sevdim her zaman ki gibi çok şıksın.kırmızı bluzu da çok güzel dikmişsin :) güzel günlerde giy, zaten Antalya'da hep güzel günler olur demi arada antalya'nın portakal bahçelerinde poz verde bizde antalya turu yapalım be yaa :)

    YanıtlaSil
  22. Filiz hanım çok teşekkür ederim :) sizin için en kısa zamanda bir portakal bahçesinde poz vericem,söz :) Antalyada halen yazdan kalma günler yaşanıyor, burası hep böyle zaten :)

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel olmuş ikisi de. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. bunlar da harika olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil