7 Ekim 2012 Pazar

LEOPARLI HIRKA VE MAKSİ ETEK

 
Önceden dikmiş olduğum uzun leoparlı tunikten kalan parçayla birde hırka ve altına da vazgeçemediğim uzun siyah maksi siyah bir etek diktim.Evde kimse olmadığı için yine fotoğrafımı kendim çektim.


Leoparlı hırkanın önüne yine kendi kumaşından biye geçtim,önüne de çıt çıt koyup ilikledim.Bu tarz kalın penye kumaşları çok seviyorum hem çok rahat hem de dikmesi kolay.Bu arada merak edenler için ; makinamın  markası da singer promise.Halen üretiliyormu bilmiyorum ama makinamdan çok memnunum.Her türlü kumaşı penye,jarse,kot (iğnesini değiştirdiğiniz takdirde) dikebiliyor.Kesinlikle tavsiye ederim.



14 yorum:

  1. çok şık olmuş hırkanı kalıplamı diktin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kardelen kendi kullanmadığım eski bir hırkamı dikiş yerlerinden kestim ve kalıp olark kullandım.Beğenmenize çok sevindim

      Sil
  2. ne kadar güzel şeyler yapmışsınız bayıldım size antalyadamı oturuyorsunuz gerçekten ? birde hangi kuaföre gidiyorsunuz mahsuru yoksa isim verirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aysun hanım antalyada oturuyorum .Saçlarımıda kendim boyuyorum palette 10/1 . Ama kendi ana renginiz çok önemli benim kendi rengim açık olduğu için platin hemen tutuyor.

      Sil
  3. siz çamurdan leopar giysenizde yakışır gerçekten çok alımlı bir bayansınız.Sizi bir tv programı sunarken görmeyi çok isterdim çok pozitif bir insan olduğunuz resimlerinizden bile anlaşılıyor antepten yazıyorum meral...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meral hanım çok onurlandırdınız beni.Antepe sevgiler ,çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. evin girişinde verdiğiniz pozdan leopar desenlerini birazcık sevdiğinizi anlıyorum :D hırka için hangi kalıbı kullandınız?

    ben de yakında hırka dikişlerine başlayacağım da...
    www.kendindik.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,kalıp olarak eski giymediğim bir hırkamı dikiş yerlerinden komple söktüm ve bu şekilde diktim. Genelde kalıplarımı kendi kıyafetlerimden kullanıyorum.Moda dergilerindeki kalıplar bana harita gibi çok karışık geliyor.SEVGİLERİMLE

      Sil
  5. evveettt gördün her yerde leopar var cok da hoş gorunuyor ama...

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş+çok yakışmış, kumaşın adını öğrenebilir miyim gerçekten çok marifetlisin bakalım daha neler göreceğiz ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkkkkkkk teşekkür ederim filix.Kumaş kalın bir penye sadece ...beğenmene sevindim iyi geceler

      Sil
  7. Hazır sandım hepsini. Maşallah :) İnsanın sizin gibi maharetli eşi olsa daha ne ister. Eşinizle çocuğunulza sağlıklı uzun ömürler dilerm :)

    YanıtlaSil